P.O.V. Luke
Het was ongeveer 10 minuutjes fietsen naar het huis van Abby, onderweg bleef ze de hele tijd doorpraten over verschillende onderwerpen, van school en knappe gasten daar naar make-up en naar haar voetbalclub. We kwamen bij haar huis aan, alleen er was niemand. We waren dus homealone. Gelukkig weet ze waar de reservesleutel ligt, en ik heb meegekeken dus ik weet nu ook waar die ligt.
We besloten het boven op haar kamer te gaan maken, beneden is er te veel afleiding. Ze wordt ook erg snel afgeleid vertelde ze. We lagen naast elkaar op onze buik op het bed met Abby's wiskunde spullen. Nadat ik een paar dingen had uitgelegd, snapt ze het wel redelijk. Ze is nu alle opdrachten aan het doet en ik check ff mijn mobiel.
Bericht van Calummm:
You have to tell her...Ugh.. Waarom moet hij nou weer daar over beginnen?! "En? Waar ben je?" Vraag ik Abby nadat ik even snel gereageerd had.
Bericht naar Calummm:
JaaHaa, Rustig joh."Eeuhmm, ik ben nu bij de laatste alleen die is knap lastig, kun je misschien helpen?" Antwoorde Abby. Ik boog mezelf naar voren zodat ik de vraag goed kon lezen.
P.O.V. Denise
We hebben samen in overleg met Theo besloten om de boerderij te verkopen aan goede vrienden van Theo, hij wou ons het geld geven zodat we ergens iets konden huren. Het was echt heel lief van hem en we hebben hem ook daarom uitgenodigd voor een dinner in een chique restaurantje vanavond als bedankje. Nog 10 minuten en dan gaan we hem ophalen, het bejaardecentrum vond het geen probleem gelukkig. "Heb je nou eindelijk alles?" Vroeg ik aan Cheryl die maar heen en weer bleef lopen om alle stuff voor in haar tas te pakken. "Ja nog 1 ding dan kunnen we gaan."
Toen ze eindelijk klaar was reden we weg, pikte Theo op en toen rechtstreeks door naar de bestemmingsplek.Toen we er eindelijk waren liepen we maar binnen en werden meteen vriendelijk verwelkomd door de 'gastvrouw'. We moesten de naam van de reservering geven en werden naar onze tafel geleid. "Wauw, chique de friemel hoor!" Zei Theo terwijl hij de grote ruimte eens goed bekeek. We gaven door wat we wilde drinken en eten, en niet lang daarna kwamen ze al aanzeilen. Het was een geslaagde en gezellige avond!
We brachten Theo naar het verzorgingshuis en bleven nog even kletsen met een van zijn verzorgers. Ze was erg enthousiast over ons, Theo bleek het vaak over ons te hebben dat hij erg blij was dat we hem niet vergeten. We gingen naar huis en gingen snel naar bed, we waren erg moe en idk wat er morgen gaat gebeuren.
P.O.V. Luke
Abby was nu beneden haar tas aan het ophalen om die alvast inte pakken voor morgen. Ik bekeek haar kamer is goed, make-up, schoolstuff, veel foto's met vrienden en family een normale meidenkamer eigenlijk... Wait, daar in de hoek staat een gitaar! Zou ze gitaar kunnen spelen? Ik denk het eigenlijk wel anders zou ze hem ook niet hebben. Ik stond op en pakte hem, ik ging op bed zitten en begon een beetje te spelen. Hij was wel een beetje vals dus ik heb hem meteen gestemd. Net toen ik weer wou gaan spelen liep Abby binnen. "Luke! Wat doe je!" Schreeuwde ze. Ze was dus duidelijk geschrokken, al snap ik niet zoogde waarom want ze klonk ook een beetje boos. "Sorry ik weet dat ik het eerst moest vragen maar ik kon het gewoon niet laten," ondertussen pakte ze de gitaar uit m'n hanen en zette 'm weer terug. "Ik wist eigenlijk niet dat je ook gitaar kom spelen." "Ik kan het ook niet echt super goed maar hij is van mijn opa geweest, als we een feestje haden, speelde hij altijd iets op zijn gitaar en zong erbij. Dat was voor mij en veel andere altijd het middelpunt van de avond." Terwel ze dat zei ontsnapte er een traan uit haar ooghoek. Ik trok haar op het bed in een knuffel. "Het spijt me heel erg voor je Abby, je opa klonk als een geweldige man." Ik tilde haar kin op met mijn vinger en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Door mijn vingers onder haar kin moest ze me wel blijven aankijken, "hee Abs, als je ooit iemand nodig hebt om mee te praten, of om gwn even lekker bij uittehuilen, dan weet je me te vinden he?" Ze knikte naar me en zei met een klein stemmetje "dankje Luke, dat betekent veel voor me en dat zal ik ook zeker doen." Ze gaf me een kus op me wang nadat ze dat gezegd heeft. Woe, ben ik zojuist ge-friendzoned? Ik hoop het niet. Ze was inmiddels al weer wat opgeknapt en gooide random een rooster naar me toe. "Waar is dit voor?" Vroeg ik. "Als jij nou opnoemt welke vakken ik morgen heb dan pak ik de boeken en doe ze in me tas, wat is de eerste?" Dat was best slim van haar. "Okee de eerste is biologie." Zo ging het nog 10 minuten verder tot ze eindelijk klaar was en op het bed ging zitten. "Okee nu heb je echt genoeg gedaan voor vandaag, ga eens even liggen joh!" Zei ik tegen haar. Ze deed haar schoenen uit en kwam naast me liggen, of nouja, tegen me aan. Ze lag haar hoofd op m'n borst neer en sloot even haar ogen. "Do you mind?" Vroeg ze toen. "Nee hoor, pak maar even he rust." Ik ging weer verder met me spelletje terwel ze soms even meekeek.
"Hee Abs?" "Hhmm?" "Ik denk dat ik je iets moet vertellen." Ze deed langzaam haar ogen open en ging zo liggen dat ze me kon aankijken. "Wow Luke, je klinkt wel erg serieus, wat is er?" "Euhmm.. Nou dit is echt helemaal niet makkelijk om te zeggen en best wel awkward, en ik zou het heel erg waarderen als je het niet zou willen doorvertellen. Maar het zit dus zo..." Ik kon me zin al niet meer afmaken doordat ik twee zachte, naar aardbei smakende lippen op die van mij voelde. Omfg, zoende zei mij nou gewoon,? Ze trok terug en keek me diep in me ogen aan. "Ik vind jou ook leuk Luke." En met dat kwam ze iets boven me hangen en zoende me weer, maar dit keer iets wilder en lustiger en met tong. Het voelde echt geweldig, een van de paar beste seconde van me leven. Toen ze weer terug trok keek ik haar ongelovig aan. "Maar, wat? Hoe? Hoe wist je?" Ze legde haar vinger op mijn lippen zodat ik stil zou zijn. "Ik zag het gewoon in je ogen, die wil om het te vertellen, die lust. Ja idk maar ik zag het gewoon." Antwoorde ze terwel ze weer naast me kwam liggen. "Wow" zuchte ik uit. Ik had dit totaal niet verwacht, en al helemaal niet van Abby. "You liked it?" Vroeg ze toen. "Jaa het was geweldig, alleen wel een beetje onverwacht... Maar jij vind mij dus ook leuk?" Ze giegelde even kort en gaf me een kusje op m'n mond. "Dat beschouw ik aan als een ja." Ze legde haar hoofd weer op mijn borst en het was even een tijdje stil.
"Abby?" "Ja, Lucas?" Ik grijnsde even door wat ze zei. "Euhm... Zou je mijn vriendin willen zijn?" "Ja! Natuurlijk. Ik ben zo blij dat je het eindelijk vraagt!" "Mooi" het was weer een hele tijd stil, en even later hoorde ik haar zacht snurken. Die slaapt dus. Ik kroop zacht bij haar uit bed en sloeg de dekens bij haar om. Ik gaf d'r een kus op haar voorhoofd en fluisterde "weltrusten little princess" ik maakte nog even een memo'tje met de tekst: zie je morgen op school beautiful xxLuke. Ik kan wel romantisch doen! Hahaha. Ik verliet haar kamer en sneakte snel haar huis uit voordat haar ouders thuiskwamen. Ik was net optijd want toen ik haar straat uitreed zag ik de auto van Abby's ouders al aan komen rijden. Ik zwaaide even voor het geval ze me zagen, onze ouders zijn goed bevriend met elkaar. Daarna racete ik snel naar huis, kleedde me om en dook me bed in. Ik appte Calum nog even en viel toen in slaap..
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...