15.

29 3 0
                                    

P.O.V. Michael

Cheryl en ik liepen samen door de dierentuin naar de koala's, we hadden het aan iemand gevraagd en we moesten helemaal naar de achterkant van het park lopen.

"We lopen nu al zowat een kwartier! Waar hebben die Facking koala's van je zich verstopt?" Merkte Cheryl lachend op. Ik lachte blij met haar mee. Na ongeveer nog 5 minuten gelopen te hebben zei ik dat we wel even konden uitrusten op een bankje en Cheryl stemde daarmee in. Cheryl ging zitten en zette haar tas naast zich neer terwel ik aan de andere kant van haar ga zitten en hetzelfde doe. Ik dacht na over een onderwerp om over te praten, misschien over deze dierentuin? Of is dat te standaard? Hoe haar dag was? Nee, das dom want ik ben d'r hele dag al bij haar. Over het weer dan? Omg, nee laat maar. Ik kan gewoon geen goed onderwerp vinden om over te praten. Gelukkig kwam Cheryl al zelf met iets wat een ongemakkelijke stilte verbrak. "Weetje, je hebt helemaal geen koala nodig, ik ben wel je koala! Als ze je niet geloven dan laat je gewoon een foto zien!" Ik keek haar raar aan en wou al iets zeggen maar ze stond op en zei: "kijk maar!" En liep naar de lantarenpaal en klom vanaf de bank in de lantarenpaal waardoor ze er inderdaad net uitzag als een koala in een boom. Ik ging helemaal stuk door haar actie en kreeg zowat tranen in mijn ogen van het lachen. Ik maakte nog snel even een foto.

Toen Cheryl weer klaar was met haar hele koala-act, liepen we weer verder naar de echte koala's. Aan het einde van het gangpad kon je het koalaberblijf al zien, er stond maar een oudere persoon met een rollator. Wel een beetje heel rustig.

P.O.V. Cheryl

Michael en ik liepen langzaam de kant op van de koala verblijven. Toen we daar aankwamen zat er een oude dame op een bankje en zijn 2 dierentuin mensen met elkaar iets aan het overleggen. Ik zag dat Michael zijn pas versnelde maar ik deed geen moeite om hem proberen bij te houden, daar ben ik nu even iets te moe voor.

Michael ging aan de andere kant van de oma op het bankje zitten en klopte naast zich als teken dat ik naast hem moest komen zitten. Ik liep naar hem toe en wou naast hem komen zitten, maar ik schatte de ruimte niet helemaal goed in waardoor ik half op zijn schoot zat. Ik voelde dat ik rood werd dus ging ik maar snel goed zitten. Omfg! Dat faalde zo erg! Waarom heb ik altijd dat soort dingen! Ik draaide mijn hoofd voorzichtig richting Michael die ook heel rood was. De oma die er zat begon te lachen en zei: "jullie hoeven je niet te schamen hoor! Ik ben wel wat gewend, vroeger dee ik ook dat soort dingen met mijn vriendje. Lekker even van elkaar genieten in de frisse buitenlucht, tussen de exotische planten en dieren.." Ik keek eerst de vrouw raar aan en toen Michael. Are you facking kidding me? "Je hoeft niet zo raar te kijken hoor. Ik weet dondersgoed dat jullie een stelletje zijn, dat valt echt wel op!" Zei ze vrolijk terwel ze een hand op mijn knie legde. "Maargoed, wat zijn jullie namen lieverds?" Vroeg ze nu wat serieuzer. "Ik ben Michael en dit is Cheryl, maar we zijn niet in een relatie ofzo." Zei Michael heel kalm. "Dat komt dan nog wel, geloof mij maar. Ik heb er wel kijk op." Zei ze terwel ze haar rollator pakte en rustig weg liep. "Nou dat was awkward." Zei ik nadat ik zeker wist dat ze weg was. "Jaa.. Zeg dat wel." Zei Michael die overduidelijk niet zo goed wist hoe hij erop moest reageren.

P.O.V. Michael

We hebben nog 10 minuten bij de koala's gekeken. Gelukkig waren we geen gekke oude vrouwtjes tegen gekomen die zeiden dat Cheryl en ik in een relatie zitten. Ik vond het stiekem wel jammer dat ze niet helemaal mis zat en op mijn schoot ging zitten. Maar die oude dame zei ook dat die 'relatie' nog wel komt. Zouden Cheryl en ik echt nog een keer iets krijgen? Ik zelf zou dat wel leuk vinden, ookal ken ik haar nog niet heel lang het voelt wel echt al als jaren. Ik wil echt meer over gaar te weten ge konen. Ze heeft zo'n mooie lach, echt stralende en opvallende licht groene ogen, een hele schattige neus, mooi lang bruin haar met blonde kleur overloop/lokken. En ze heeft ook helemaal geen volgevreten walvis lichaam, kortom ze is gewoon perfect.
We liepen samen weer naar de ingang, daar hadden we met z'n alle afgesproken.

We kwamen aanlopen en de rest was al op ons aan het wachten. "He he! Zijn jullie daar eindelijk?" Zei Calum lachend. "Ja waar bleven jullie man?" Vroeg Luke erachteraan. "Nou, we hadden een soort van heel leuk gesprek met een oma daar" zei ik lachend. "Ohh whathan?" Zei Denise terwel Cheryl naast haar ging zitten. "Nou, die oma dacht dus dat Michael en ik een stel waren en dat we niet bang hoogte te zijn om er voor uit te komen. En ze vertelde ook dat zij hier altijd zat te zoenen met haar vriend. En dat we gewoon even van elkaar moesten genieten enzo" legde cheryl uit. Iedereen schroot in de lach behalve Luke en Denise. Luke keek me met een pedoface aan waardoor ik ook moest lachen.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu