8.

46 3 0
                                    

Okee dit is het hoofdstuk waar 5SOS erin komt! :p
---------------------------------------------
P.O.V. Denise

Het was gister nog erg gezellig bij Theo. Het is echt een hele vriendelijke en gezellige vent! Daar kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen. Een vrouwtje in de lift begon helemaal tegen me te zeuren over me neuspiercing. Over dat het in haar tijd echt niet getolereerd werd. Dat ik dan 30 slagen kreeg met de lineaal en dat soort dingen. We hebben haar maar gewoon laten gaan. Waarschijnlijk was ze al heel erg dement.

Het is nu 11:00 en ik ben een keer als eerste klaar! Wat een wonder! Cheryl in nu namelijk aan het douchen. De jongens kwamen hier rond 1 uur, dus nog 2 uur vervelen op de oude bank. Anders ga ik gewoon alvast op de website kijken van de school waarvoor mijn moeder ons heeft aangemeld. Ohh, de website is gemaakt door leerlingen. Dat zie je zo. Ik ga naar alle lesroosters, ik heb echt nog geen idee in welke klas ik terecht kom dus ik klik maar ergens random een klas aan.
Nou, ik begrijp hier werkelijk geen zak van! Allemaal van die rare lettertjes en cijfertjes. Weetje? Fack it! Ik kijk wel als ik weet welke klas.

Ik hoor de douche uit gaan, dan zal Cheryl wel klaar zijn. Ik besluit ontbijt voor ons 2 klaar te maken. Croissantjes, harde broodjes, bolletjes, wit en bruin brood, en natuurlijk nog beleg en drinken. Ik zet alles klaar op de keukentafel en kijk nog een beetje tv totdat Cheryl beneden komt.

P.O.V. Cheryl

Ik loop naar beneden en de heerlijke geur van croissantjes komt mijn neus al binnendringen. Ik kom de woonkamer binnen en zie Denise helemaal gefocust naar de tv zien kijken. Ik denk daf ze me nog niet heeft gezien, ik loop heel voorzichtig naar haar toe, en als ik heel dicht bij haar hoofd ben schreeuw ik heel hard 'HOOOI!' Denise schrok zo erg dat ze van de bank af viel. Ik ging helemaal stuk terwel Denise weer probeerde te gaan staan. Toen het haar eindelijk was gelukt zei ze "nou, ik zal nog een keer zo lief zijn om ontbijt klaar te maken."

We aten ons ontbijt op en daarna hebben we de dieren gevoerd. Toen we dat hebben gedaan zakte we helemaal uitgeput en vies op de bank neer. Ja, Marit ons schaap was ontsnapt dus we moesten erachter aan vangen. Ons haar zit helemaal door de war en er steken strootjes uit, in onze T-shirts zitten overal gaten. "Hahaha we zien er nu vet badass uit!" Lachte Denise. "Wacht ik haal even iets!" Zei ze en ze rende baar de keuken. Toen kwam ze terug met 2 bandanas. "Hier doe om!" Zei ze terwel ze due van van haar om deed. Ik deed die van mij om en Denise riep toen heel hard "selfie!" En toen nam ze een paar selfie's met ons 2. We keken de foto's terug en nou, we leken net 2 Mongolische zeehonden. Laten we het daar maar op houden. Terwel we aan het lachen waren om de gekke selfie's werd er aangebeld. "Fack! Dat zijn die gasten!" Schreeuwde ik bijna. "En kijk hoe we d'r uit zien." Lachte Denise. "Nou zal ik dan maar open doen?" Vroeg ik. Denise knikte nog half lachend.

Ik liep naar de deur en deed hem langzaam open. Daar stonden ze dan, 4 lange gasten met elk een beanie of een chapachon en een zonnebril.
"Hee mogen we binnen komen?" Vroeg de langste van het stel. Zijn lippiercing viel heel erg op. "Ja tuurlijk" antwoorde ik en ik stapte opzij zodat ze er allemaal langs konden. "Euhm.. Willen jullie misschien wat drinken?" Zei ik maar om ongemakkelijke stilte's te voorkomen. "Ja graag! Het is echt warm buiten." Zei een jongen met een chapachon op, er staken allemaal kleine bruine krulletjes onder vandaan. Het ziet er best schattig uit.. Wacht! Whaaaat? Noemde ik die gast nou schattig? Wie weet wat voor een drugskikker het is. "Kunnen we eerst nog even onze vesten ophangen?" Vroeg die lange weer. Ik knikte en liep alvast de woonkamer in. De jongens hingen allemaal snel hun vest op en volgde me naar de woonkamer. Ik ging naast Denise zitten, die eigenlijk lag op de ligplek van de bank. (Zo'n hoekbank weetjewel? Anders zoek maar op :p) de jongen met de bruine krulletjes kwam naast mij zitten, de lange en eentje met paars haar gingen op 2 stoelen zitten aan de kant van de jongen met bruine krulletjes. En de andere jongen, hij lijkt een beetje Aziatisch ging in de stoel aan Denise's kant zitten. We stelde onzelfstandig allemaal voor, eerst ik, toen Denise, toen die Aziatische jongen die blijkbaar Calum heet. Hij heeft een beetje getinte huid, maar niet aan de nigger kant, gewoon iets bruiner dan de rest, hij heeft ook hele mooie hazelnootbruine ogen, hij heeft zwart haar met een blonde lok. Hij heeft ook nog een aantal tattoo's op zijn arm en borstkas. Hij heeft 1 zus Mali. Toen hij zichzelf voorstelde zag ik dat Denise hem de hele tijd aanstaarde.

De jongen met paars haar heette Michael, hij had groene ogen en een best bleke huid. Hij heeft ook een wenkbrauwpiercing en op elke arm een tattoo. Hij is enigskind. Ik vind hem echt knap!

Die lange heet luke, hij heeft een blonde kuif en super lichte blauwe ogen! Echt om in weg te zwijmelen! Hij heeft ook nog een lippiercing. Hij heeft 1 zusje Melissa

En als laatste de jongen met bruine krulletjes die naast me zit, Ashton. Hij heeft ook groene ogen net zoals Michael. Hij heeft dus een flinke bos bruine krullen die langs zijn gezicht hangen. Hij heeft 1 broertje Harry en 1 zusje lauren. Hij is ook de oudste van het stel.

We zijn over van alles en nog wat aan het praten toen Denise ineens zei "wat moeten we eigenlijk doen als de politie komt? Met dat wiet gedoe enz? Ik begon te lachen en vroeg waar ze dat ineens vandaan hield. "Nou.. Dat moet eigenlijk geen probleem zijn want je mag met zijn 2tjes deze hoeveelheid hebben." Zei Michael. "Okee mooizo." Ze Denise toen weer.

"Okee ik denk dat het nu wel tijd word om naar onze plantjes te gaan." Zei Calum. "Jaa! Ik wil naar m'n baby's. Ze hebben me al veelste lang moeten missen!" Riep Luke terwel die al naar de voordeur aan het rennen was. "Mogen we mee?!" Vroeg ik heel blij. "Nou dat lijkt me niet..." Begon Ashton, maar hij werd onderbroken door de deurbel en Luke die terug kwam rennen. "Vlug naar de keuken! Het is die geschrifte noa! Ze had me bijna gezien!" Schreeuwde luke terwel hij de jongens naar de keuken duwde. "Oke, wat is er aan de hand? Wie is noa en waarom mag ze jullie niet zien?"

"Eentje van jullie moet de deur opendoen en net doen alsof er niks is gebeurd. En de ander zullen we het uitleggen." Zei Calum. "Okee ik ga de deur wel open doen." Bood ik aan.

Ik liep naar de deur en deed hem open, daar stond een meisje. Dat was dus waarschijnlijk die Noa, ze had blond haar tot op haar schouders en ze leek net een plank. Ze had echt niks. "Euhm.. Hoi?" Zei ik, het kwam er eigenlijk meer uit als een vraag. "Hoi! Ik ben noa, jullie buurmeisje. En mijn ouders zijn nog niet thuis maar ik dacht, ik ga alvast even langs bij de nieuwe buurtjes!" Zei ze heel blij met een hoge kutstem. "Ohh sorry dat komt nu echt verschikkelijk slecht uit. Zou je een andere keer terug kunnen komen?" Vroeg ik haar zo beleefd mogenlijk. "Ja natuurlijk!" Zei ze en ze draaide zich om en huppelde weg. Waar heeft dat kind last van? Dacht ik bij mezelf.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu