7 / Seks

14.9K 320 15
                                    

Oy vermeyi unutmayınnn

Keyifli okumalar.
____________

Ethem'den,

Ben Dora ile ilgilenirken, Tolga, Batu'yla ilgileniyordu. Elimi karnında dolaştırarak dudaklarımı teninde gezdirdim. Boynunu, göğsünü ıslak öpücüklere boğdum.

"Neden memelerimi emmiyorsun? Senin için dirildiler." Elim göbek deliği ile oynarken elimi tekrar göğsüne koydum.

"O kadar dirilmişler, ayıp olmasın şimdi." Ellerini saçıma atıp beni göğsüne bastırdı. Alt tarafımı ona sürterken istediğini yaptım ve göğsünü iştahla emdim.

Dilimi çıkıntılı yere bastırınca inledi. O kadar güzel inliyordu ki saatlerce sikebilirdim. Ucunu sertçe emince ağlamak üzereydi. Alt tarafımı bedeninden uzaklaştırınca "Ih ıhh." Dedi ve bacaklarını belime dolayıp kendine bastırmaya çalıştı. Yine yapamayınca gözleri dolmuştu.

"L-lütfen." Normalde olsa ona kıyamazdım ama şuan normal değildim.

"Kokunla bile beni boşaltabilirsin." İnleyerek kendini yatağa sürttü.

İşaret parmağı ile dudaklarını gösterdi. "Öp." İki dudağını da dudaklarımın arasına aldım. Küçük küçük inlemesi beni delirtiyordu. Damağını boydan boya yaladım.

Batu çığlık çığlığa bağırınca oraya döndüm. Tolga onun minik deliğini öperek geri çekildi.

"Şşhh bebeğim, sessiz ol." Batu zevkten dört köşe olmuş gözleriyle kafasını salladı. Tolga ile göz göze gelince yer değiştirdik. Bu defa Batu ile ben ilgileniyordum.

"Dilini hissetmek istiyorum." Ona gülümsedim, üzerinde eğilerek arkasına geçtim. İki elinin üzerinde duruyordu. Beline baskı yapıp kalcasını dışarı çıkardım.

Dilimi deliğinin üzerinde gezdirip nefesimi üfledim. Ağzımdaki tükürüğü deliğe bıraktım ve kaymadan yakalayıp deliğe yaydım. İnlediğinde dilimi içine sokarak git gel yaptım. Dilimi çekip iki parmağımı sokarak darlığını azaltmaya çalıştım.

Bir yandan kalçasını ısırıp emiyor, bir yandan da parmaklarım içinde git gel yapıyordu. Batu, Dora'nın dudaklarına yaklaşıp öpmeye başladı. Bende Tolga'nın dudaklarından öptüm. Ellerimi Batu'nun içinden çıkarıp iyice Tolga'ya yanaştım.

"Üçüncü bebekte sensin." Deyip güldü. Onun yanında şımarmak güzeldi.

"Senin bebeğin." Beni yatağa yatırıp üzerime çıktı.

"Benim bebeğim." Tekrar dudaklarımız birleştiğinde bu defa daha hırçındı. Ağzımı açıp bekledim ve yaklaşıp tükürdü. Bunu yapmayı çok seviyorduk. (Ay gülesim geldi.) Mırıltılar çıkararak ağzımdaki tükürüğü yuttum.

Bir süre daha dudaklarımız kıpkırmızı olana kadar öpüştük. Geri çekildiğimizde, Dora kucağıma oturdu ve yavaşça beni içine aldı. Bir süredir hayatımız kargaşa içinde geçtiği için cinsel hayatımıza resmen ara vermiştik. Bu sebeple zorlanmıştı Dora.

Bir yere kadar aldı ve elleri ile yataktan destek alarak nefeslendi. Nefesi düzene girince birden oturdu. Acıdan çığlık attığında dayanamayacak ve çıkacaktım içinden. Neyse ki buna gerek kalmadan kendiliğinden üzerimde hareket etmişti.

"Mmh bunu çok özledim." Baş parmağımı dudaklarının üzerinde gezdirerek güldüm. Dudağını açarak parmağımı ağzına aldı. Parmağımı dondurma yalarmış gibi yalayarak dilinin üzerinde gezdirdi.

"Yaramaz bebek." Gülerek parmağımı ağzından çıkardı. Üzerimde iyice hızlandı. Ellerimi beline koyup daha rahat hareket etmesini sağladım. Batu'nun attığı çığlıklar benim zevke getiriyordu.

Tolga bana kıyasla sert seven biriydi. Bende severdim ama böylesi daha çok hoşuma gidiyordu. Batu elini bana uzatarak inledi. Elini tutup üzerini öptüm ama elini bırakmadım.

"Kasılırken aletimi bırakmayacaksın diye korkuyorum." Utanarak elini karnıma vurdu. Elini ağzımın üzerine koyarak öpmemi istedi. İsteğini yerine getirerek avuç içini öptüm.

Sırtından baskı uygulayarak kendime çektim ve göğsüme yatırdım. Şimdi bir yandan kalçasını hareket ettirirken, bir yandan da göğsümü öpüyordu. Elimi saçlarının arasından geçirdim ve kafasını göğsüme bastırdım. Kedi gibi küçük, pembe diliyle şapırtılar çıkartarak yalıyor, ısırıyor ve öpüyordu.

Sona gelmiş olacak ki kasılmaları arttı ve dahada hızlandırdı kalçasını. Dudaklarımı boynuna bastırarak emdim. "Ahh bu hissi çok seviyorum." Biliyordum.

Kısa bir çığlığın ardından dokunmadan gelmişti. İçinde biraz daha hareket ettikten sonra ben de gelmiştim. Dora'nın menisini parmaklarımın arasına alıp ağzıma aldım. Birden çenemden tutulunca bunun Tolga olduğunu anladım.

Dudağıma yapışıp ağzımdaki meninin yarısını almaya çalışınca dudaklarımı sıkıca birbirine bastırdım. "Ih ıh." Vermek istemiyordum. Yanaklarıma baskı uygulayınca açmak zorunda kaldım. Ağzımdaki meniyi tam yutacakken yakaladı ve birazını kendi ağzına aldı.

"Bencil." Diyerek benden ayrıldı. Kaşlarımı çatarak ona baktım. Batu'ya yaklaşıp dudağına küçük bir öpücük kondurduğumda, bir süre sonra Batu boşalmıştı. Bu defa hızlı hareket ederek Tolga'nın aletine yaklaştım ve ağzıma boşalınca hemen yuttum.

Tolga'ya zafer bakışları atarak kucağımda yorgunluktan uyuyakalan bebeğime döndüm. "Eşek sıpası." Ayağa kalkarak duşa girdik. Suyu ayarlarken Batu ve Tolga'da gelmişti. Uykusunun ağırlığı tutmuştu. Normalde hemen uyanırdı. Demek ki gerçekten çok yorulmuş. Uyanmayan çocuğu küvete bıraktım. Batu'nun gözleri de kapandı kapanacaktı.

"Çok mu yoruldunuz?" Batu başını sallayarak gözlerini kapattı.

Dora'nın bacaklarını iki yana ayırdım. Kucağıma çekerek sıcak su ile masaj yapmaya başladım. Bir parmağımı içine iterek kuruyan menilerimi temizledim. Uykuda yüzü buruşunca parmağımı hemen çektim.

"Nazlı şey." Deyip güldük Tolga'yla.

Deliğine biraz daha masaj yaparak durulandık ve küvetten kucağımda Dora ile çıktım. Tolga ise Batu'yu yıkıyordu. Bir tane havlu alıp Dora'yı ona sardım, kendime havlu alma gereği duymadan odaya geçtik. Dora'nın üzerini giydirirken içeriye giyinik gelen ikili direkt yatağa geçip yattılar.

"Kendimi bazen bebek bakıcısı gibi hissediyorum. Sende de oluyor mu?" Tolga hızlıca kafasını salladı.

"Lafı ağzımdan aldın." Güldüm ve havluyu askıya astım.

Bizde giyindikten sonra yatağa geçtik. Tek uyanık olan Tolga'ya iyi geceler deyip yanağını öptüm.

_____________

Ben gerçekten seks sahnesi yazmayı sevmiyorum yahu. Bu bölümü iki gündür yazıyorum. Çok ciddiyim.

Olmuş mu peki?

Böylece nasıl seks yaptıklarını da gördük.

Bölümleri düzenledim atacağım şimdi.

6. BÖLÜMDEN SONRASINI TEKRAR OKUSANIZ İYİ OLUR.

Hoşcakalınnn

Acı ve Aşk |BxBxbxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin