Selam!
Nasılsınız? Ben iyiyim.
Her bölüm diyorum ki, etiket yapacağım.
Ama her bölümde liste çıkarmamış oluyorum.
O yüzden bölüm yorumlarınıza göre, sıradaki bölümleri ithaf edeceğim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Keyifli okumalar
Sınır
70 oy 50 yorum
_____________
Kuzeninin dakikalardır susmayan çenesine bir küfür daha savurdu Dora. Nereden çıkmıştı bu çocuk? Ne güzel belki öpüşüp sevişirlerdi. Her şeyin içine etmişti.
"Tolga sen ne okuyorsun?" Geldiğinden beri Tolga'yı hedef alan bakışları Dora ve Batu'ya sinir krizi geçirtiyordu. Şeytan diyordu ki yapış dudaklarına, söylerse söylesin. Ama babasının sözünden dışarı çıkamazdı Dora. O yüzden kendini tuttu.
"Tarih okuyorum." Tolga'nın samimi ama sıcak sesine Oğuz da eşlik etti.
"Ne güzel! Tarihe merakı olan erkeklere hep bir ilgim olmuştur."
"Yavşama." Oğuz gözlerini Dora'ya çevirip dik dik baktı.
"Seni ilgilendiren bir durum göremiyorum Doracığım." Dora sinirden küplere binerken yanlış bir şey dememek için kendini tutuyordu.
"Lekesiz gitmeyi tercih edersin, diye düşünüyorum." Batu Dora'yı kolunun altına alarak boynundan öptü. Bu çocuğa tek kötü laf gelsin istemiyordu.
Oğuz sinirle bakıp kafasını çevirdi. Tolga Batu'ya göz kırpıp gülümsedi. Birbirlerini korumalarını çok seviyordu.
"Ethem sen?" Ethem pürüzsüz yüzünde, sanki sakalı varmış gibi çenesini sıvazlayarak Oğuz'a baktı.
"Grafik tasarımı."
"Sen şimdi tüm ailenin bayram mesajlarını, cenazelerine, düğünlerine falan kart hazırlıyorsundur." Deyip kahkaha atınca salonda tek gülen o'ydu. Bunu fark edip kendini durdurdu.
"Neyse 4 gün buradayım. Daha çok eğleniriz. Ben şimdi biraz dinlensem, yol yorgunuyum?" Kimsede bur hareketlilik olmayınca Tolga ters bir bakış atıp ayağa kalktı.
"Tabii gel sana kalacağın odayı göstereyim. Ev 4+1 olduğu için salon haricinde diğer odalar yatak odasıydı. Tolga diğerlerinin odalarını vermeyeceğini bildiğinden, Oğuz'u kendi odasına götürdü.
"Burası benim odam. Sen burada kalabilirsin." Oğuz odada gözünü gezdirerek Tolga'ya baktı.
"Sen nerede kalacaksın?" 4 gün boyunca herkes ayrı yatmak zorunda kalacaktı. Dora'yı zor duruma sokmak istemiyordu. Belki Dora ve Batu aynı yatakta yatabilirdi. Ama Tolga ve Ethem mecbur ayrı yatacaklardı.
"Boş oda var orada yatarım. Çarşaflar temiz, yeni değiştirdim. Bir şeye ihtiyacın olursa bir içerdeyiz." Oğuz kafasını sallayarak onayladı. Tolga odadan çıktığında Dora ve Batu dan gelecek tribe kendini hazırladı. Ethem de onlara katılırsa işi vardı.
Salona girdiğinde kimse yoktu. Mutfakta aynı şekilde sessizdi. Son olarak balkona baktığında, Üçünün de salıncakta oturduğunu gördü. Muhtemelen şuan da Tolga'yı birbirlerine şikayet ediyorlardı.
"Bende sinirlendim ama hiçbirimiz yüz vermedik. Tolga da bizim gibi davransaydı, ayıp olurdu." Ethem Tolga'yı korurken, çocuklar ona da cephe almak üzerelerdi.