39. Korku

2K 164 72
                                    

Selamm

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

sınır

75 oy 40 yorum

bir okuyucum var ki, aşkım sınırı doldurmak için şarkı sözleri yazıyor. @leynemk38118 Ama ben onları saymıyorum kendini yorma. 💕

Keyifli okumalar.
______________

Dora gözlerini öfeleyerek ayağını Batu'nun zerinden çekti. O kadar sıcaktı ki hava, yastığı ter içinde kalmıştı. Çıplak göğsü terden parlıyordu. Sıcaktan uyuyamamıştı bile. Batu'yu uyandırmadan yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledi. Saate baktığında 07.14 olduğunu gördü.

Altındaki baksırı çıkararak kirlilere attı. Duş başlığının altına girip soğuk suyu sonuna kadar açtı. Tenine değen soğuk su onu bir nebze olsun rahatlatmıştı. Kapı açılınca Batu'nun da uyandığını gördü.

"Günaydın." Dora da ona karşılık verirken Batu da suyun altına girmişti. Hareketsiz bir şekilde suyun altında beklerken Dora biraz endişelenmişti.

"İyi misin sen?" Batu kafasını sallayarak Dora'yı kendisine çekti.

Dudaklarını dudaklarına yaslayıp öylece bekledi. Birkaç dakika sonra geri çekildi.
İkisi de kısa bir duşun ardından banyodan çıktılar. Dora direkt çarşafları çıkartıp yatağa boylu boyunca uzandı. Üzerindeki bornoz, uzandığı için bacağını açıkta bırakıyordu.

Batu giyinmeye başlarken Dora da onu izledi.

"Baksır ver." Diyerek bornozu açtı Dora. Batu eline aldığı baksırı Dora'ya atıp eşofman geçirdi ayağına. Üstü çıplak kalırken dışarıya çıkacaktı ki Dora bağırdı.

"Dur! Böyle mi gideceksin?" Batu üzerine bir bakış atıp tekrar Dora'ya döndü.

"Neyim varmış?"

"Oğuz kalıyor ya hani bu evde?" Batu kafasına dank eden şeyle omuzlarını düşürüp, üzerine bir tişört geçirdi. Bu sıcakta bir şey giymek istemiyordu, sanki tüm kıyafetler vücudunu yakıyor gibiydi.

"Oldu mu bir tanem?" Dora aşık aşık kafasını sallayarak yatakta doğruldu.

"Hem de çok güzel oldu." Batu Kıkırdayıp öpücük attı. Odadan çıktığında ortalık sessizdi. Hemen ardından Dora da yanına gelmişti.

"Ee hangimiz hangisini uyandıracak?" Dora kura çekmeyi çok sevdiği için, şifonyerin çekmecesinden kağıt ve kalem çıkardı.

Birine Tolga diğerine ise Ethem yazdı. Kağıtları ters çevirip arkasını döndü. Batu isimleri okumadan kağıtları katladı.

İkisi de bir kağıt seçti. Dora'ya Ethem, Batu'ya ise Tolga çıkmıştı. İkisi de göz göze gelince güldüler ve odalarına doğru koştular.

Dora kapıyı Çat diye açarken, Batu odaya sessizce girmişti. Tolga yatakta yüz üstü uzanmış, bir kolu karnının altındayken diğer kolu yastığın altındaydı. Batu yavaşça yatağa çıkıp Tolga'nın üzerine uzandı. Dudaklarını ensesine değdirip geri çekti.

"Tolga?" Aynı yere ardı ardına dudaklarını yaslayıp öptüğünde, Tolga yavaşça gözlerini açtı.

"Günaydın biriciğim." Diye biraz yüksek sesle bağırınca Tolga gülmüştü. Bir anda sırt üstü dönünce, sırtından düşmüştüm.

"Pislik misin acaba?" Beni altına alarak üzerime eğildi.

"Günaydın yavrum." Gözleri dudaklarımdayken, saçlarımı kulağımın arkasına doğru taradı.

Acı ve Aşk |BxBxbxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin