Selamm!
Yeni bölümle geldim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar.
Sınır
70 oy 50 yorum
___________
Tolga ve Ethem kapıyı çalıp beklediler. İçeriden televizyonun sesi geliyordu. Sesini neden bu kadar açmışlardı ki? Dikkatli şekilde dinleyince bunun bir şarkı olduğunu anladılar. Tolga, Ethem'le göz göze geldiği anda Dora'nın şarkıyı söyleyen sesini duymuşlardı. Kapıyı açıp öyle söylese olmaz mıydı? Ethem elini zile bastı ve çekmedi.
"Dora kıs şunun sesini!" Batu'nun bağırmasını da duyunca kapının hiç açılmayacağını anladık. Onlar şimdi kavgaya tutuşturdu.
"Bebeğim otur sen, ben arabadaki yedek anahtarı alıp geleyim." Ethem kafasını sallayarak, ağrıyan kalçasıyla merdiven basamağına oturdu.
İçeridekiler tartışırken arada zile basıyordu. Birkaç dakika sonra Tolga geldiğinde Ethem'in elinden tutarak ayağa kaldırdı.
"Çok mu ağrın var?" Ethem cevap vermeyip kafasını salladı ve başını Tolga'nın omzuna yasladı. Bu sürede Tolga kapıyı açmıştı. İçerideki sesler artık daha netti.
"Dora bulaşıkları da dizmemişsin. Ya iyi ki dersin başına oturuyorum sessiz ol dedim."
"Canım bulaşık dizmek istemedi tamam mı?" Batu elini kendi saçlarına atıp karıştırdı.
"Senin canına!....kurban olayım." Batu son söylediği yeri kısık sesle söylediği için duyan olmamıştı.
"Bak hala şarkı söylüyor." Tolga ve Ethem Odaya girdiğinde salonun darmadağın halde olduğunu gördüler. Dora ise masanın üzerine çıkmış, elindeki kumandayı mikrofon olarak kullanıp şarkı söylüyordu.
Ben sizin babanızım
Ben ne dersem olur
Önce yemek yiyicem
Ve diskoya gidicem
Orda hop hop yapıcam
Hop hop hop
Orda zıp zıp yapıcam
Zıp zıp zıpSöylediği şarkının saçmalığına Tolga gülünce Batu ona dönmüştü.
"Görüyorsun değil mi? Şimdi de şarkıyla cevap veriyor bana. Sınav gibisin Dora." Tolga Dora'ya yaklaştı ve elindeki kumandayı aldı. Dora masanın üzerinde olduğu için Tolga'yla aynı boydalardı. Tolga kolunu onun beline sarıp yere indireceğini sırada Dora boynuna sarılıp bırakmamıştı.
"Bebek." Dora cevap vermeyerek boynuna sıkı sıkı sarıldı.
"Ethem senin boynuna ne oldu?" Ethem yüzünün kızardığını hissederken Tolga'ya bakıp gözlerini kaçırdı.
"Asıl senin boynuna ne oldu?" Diyerek bu defa onu utandırmaya çalıştı Ethem.
Dora üzgünce iç çekti.
"Anlaşılan aç hayvanlar bize saldırmış." Tolga kucağındaki çocuğun ensesine hafifçe vurdu.
"Öyle görünüyor kader ortağım." Diyerek Tolga'nın kucağındaki çocuğu kendi kucağına çekti. Koltuğa oturmadan önce de Batu'yu ensesinden tutup koltuğa oturttu.
Tolga yanlarına yaklaşıp Dora'nın tişörtünü sıyırınca, göğsünde ve karnındaki ısırık izlerine bakıp Batu'ya döndü.
"Yemişsin çocuğu." Batu da onun yaptığı gibi, Ethem'in boynundaki izleri Tolga'ya gösterdi.