41. Yüzleşme

2K 142 34
                                    

Selam

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar

Sınır

75 oy 50 yorum

İthaf➡️ funkyfairyy
________________

İthaf➡️  funkyfairyy________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serra Çığıl 27

____________

Serra'dan

"Annem?" Diyerek Dora'ya sarılan annem ve arkasından ece giren babama baktım. Oğuz da girdikten sonra kapıyı kapattım.

"Hoş geldiniz Salih bey." Tolga babama elini uzattığında, kafasını sallayarak selamını aldı. Ama elini tutmadı. Tolga'nın havada kalan elini, Ethem tutarak indirdi. Babam üçünün üzerinde gözlerini tek tek gezdirdi. Yüreğinin sızladığını, gariptir ki hissediyordum. Sanki onlara bakmaya dayanamıyormuş gibi kafasını yukarıya kaldırıp bir süre tavanı izledi. Bu süre içerisinde Annemle Dora birbirlerinden ayrılmışlardı.

"Buyrun lütfen, içeri geçelim. Ayakta kaldınız." Yine Tolga konuştuğunda, önden Batu giderek yolu gösterdi. Hepimiz koltuklara yerlestiğimizde Batu ayağa kalkarak bize döndü

"Bir şey içer misiniz? Yoldan geldiniz üstelik, aç mısınız?"

"Ben bir bardak su alabilir miyim?" Annem konuşarak aç olmadığımızı belirtmişti.

"Tabii ki hemen getiriyorum."

İçeride bir sessizlik hakim olurken Dora babama yaklaştı.

"Baba?" Kardeşimin sesinin titremesiyle gözlerim doldu. Babam ona cevap vermezken Ethem ve Tolga ayağa kalkmışlardı.

"Siz rahat konuşun." Diyerek odadan çıkıp kapıyı kapattılar. Şimdi bizim aile kalmıştı odada. Ve birde salak Oğuz. Kapı açılınca elinde suyla Batu'yu gördüm. Dora Stresle bacağını sallarken Batu ona bakıp göz kırptı. Dora ayağını sallamayı bırakıp ufak bir tebessüm gönderdi.

Batu elindeki suyu anneme uzattı ve aynı şekilde odadan çıktı.

"Bir kalp üç kişiye nasıl aşık olabilir Dora?" Dora başını eğdiğinde babam sinirle ayağa kalktı.

"Söylesene oğlum nasıl oluyor!? Nasıl bu kadar ileri gittin sen? Hata mı bende Dora? Sana kızmadım diye mi?" Dora'nın gözleri dolduğunda dayanamadım. Dolan gözlerimle ayağa kalkıp yanına oturacaktım ki babam seslendi.

"Serra yerine geç." Dora ağlayınca içim gidiyordu. Ona şuan sımsıkı sarılmak istiyordum.

"Bab-"

"Serra geç dedim!" Sesini yükselttiğinde anneme baktım bir şey desin diye. Ama annem babamın sinirli anında asla sesini çıkarmazdı.

Zorunlu olarak kalktığım yere tekrar oturdum.

Acı ve Aşk |BxBxbxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin