33. Rüya

2.5K 177 57
                                    

Selamm

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sınır

60 oy 50 yorum
___________

Güneş ışıklarının gözümü rahatsız etmesiyle ovalayarak açtım gözlerimi. Karnımdaki ağırlıkla başımı hafifçe kaldırdığımda, bunun Dora'nın bacağı olduğunu gördüm. Kısık sesli bir gülüşle gözlerimi ona çevirdim. Dudakları büzülmüş ve çatık kaşlarıyla sayıklıyordu. Elimi alnına atıp ateşine baktığımda olmadığını anlayınca sevindim. Dün ateşi 38 de sabit kalmış, ilaç vermemize rağmen hiç düşmemişti. Gece Buğra abiyi aramıştık ve gelip tekrar iğne yapmıştı. Bu yüzden Dora hepimizle küsmüştü.

"Sen uçabiliyor musun?" Dora tekrar sayıklayınca anlamak için biraz yaklaştım.

"Beni de uçur!"

"Darwin de gelebilir mi?." Ahh bu gerçekten bir bebekti.

"Darwin?" Aklıma gelen fikirle sırıttım.

"Efendim?" Kısık sesle kulağına doğru konuştum.

"Bizimle uçmak ister misin?"

"Nereye?"

"Ay'a gidecekmişiz. Gumball öyle söyledi." Dudaklarımı ısırıp kahkahamı bastırdım. Yandan gelen kısık sesli gülmeyle oraya baktığımda Tolga ve Ethem uyanmış Dora'yı izliyorlardı.

"Gelmemi ister misin?" Dediğimde cevap vermedi. Sonra sayıklamayı bırakıp yüz üstü yattı.

"Çektin mi?" Ethem kafa sallayarak telefonunun ekranını gösterdi.

"Başına biraz geç kaldım ama en güzel yeri çektim. Gruba atıyorum." Dediğinde onayladım. Dora uyanıp videoyu görünce ne tepki verecekti acaba?

Yavaşça yataktan kalkıp banyoya geçtim. Tolga arkamdan gelirken kapıyı kapatmadım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra elimin ıslaklığını yüzüne doğru salladım. Gözüne kaçan suyla gözünü kapatıp elini bana doğru uzatıp tek hamlede kendine çekti. Çatık kaşlarıyla bakarken korkmuştum.

"Şaka?" Sadece şaka yapmıştım. Sağ elini hızla kaldırıp yanağıma koyduğunda neye uğradığımı şaşırdım.

Kapalı gözlerimi biraz aralayıp suratına baktığımda gülüyordu. Sinirle göğsünden ittirip, uzaklaştırdım kendimden.

"Salak! Vurdun sandım." Elini son anda yavaşlatıp yanağımı okşayınca haliyle korkmuştum. Psikolojik olarak vurdu sanmıştım.

İttiğim yerden hala gülerek bana bakarken yavaşça yaklaştı. Lavabo ve bedeni arasında kalıncaya kadar. Ellerini arkamdaki mermere uzatıp üzerime eğildi.

"Sence ben bebeğime..... kıyar mıyım?" Dediğinde dudaklarımın önünde duran dudaklara bakış atıp tekrar gözlerine baktım.

"Kıyar mısın?" Kaşlarını yavaşça yukarı kaldırdı. Alt dudağını dişleri arasına alıp sırıttı.

"Cık." Bir elini belime atıp tişörtümü kaldırdı. Elini çıplak belime yerleştirip kendini bana bastırdı. Altımda hissettiğim sertlikle gözlerimi kapattım. Ellerimi kaslı kollarını atıp yukarı aşağı okşadım. Yavaşça geri çekilince gözlerimi açtım.

Yine sırıtıyordu! Resmen gösterip elletmiyordu.

"Konuşma benimle!" Yanından geçtiğimde yanağımdan öpmüştü hızla. Bir hışımla odaya girerken yatağın üstündeki bedenleri görünce sinirim uçtu gitti. Dora Ethem'in karnına oturmuş, kafasını da göğsüne koymuştu. Odaya girmemle gözleri bana değmişti. Ethem onun saçlarını öpüp arada öpücükler bırakıyordu. Bu Dora'yı mayıştırmış olmalı ki gözlerini zor açık tutuyordu.

Acı ve Aşk |BxBxbxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin