30. Lunapark

2.5K 165 31
                                    

Merhaba

Kusura bakmayın ilham gelmediği için ara vermiştim.

Şimdi var gibi, yorumlarınızla arttırabilirsiniz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar.
_____________

"Batu onu ben takabilir miyim?" Batu Dora'nın beğendiği yüzüğü parmağından çıkarıp Dora'nın parmağına taktı. Dora'nın ağzından bir kıkırtı kaçınca merakla ona döndü.

"Neden güldün?" Dora hala gülmeye devam ederken biraz bekledi. Gülmesi geçince Batu'ya cevap verdi.

"Evlenme teklifi etmiş gibi oldun bir an. Ona güldüm." Bu dediğine Batu da gülmüştü.

İkisi şu an da Tolga'nın odasında, eşyalarını karıştırıyorlardı. Tolga ve Ethem içeride sohbet ediyorlardı. Onlar da sıkılınca buraya gelmişlerdi. Şimdi de Tolga'nın yüzüklerini, kolyelerini ve bilekliklerini takıyorlardı.

Batu elini Dora'ya doğru uzattı.

"Nasıl olmuş?"

Dora ellerini inceleyerek yutkundu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dora ellerini inceleyerek yutkundu. Damarlı  ellerine yüzük çok yakışmıştı. Şu an utanmasa o parmakların ağzına girmesini isteyecekti. Yavaşça Batu'ya yaklaşıp dudağına minik bir öpücük bıraktı. Batu sarhoş gibi gülümseyince Dora kendini geri çekti. Hızla odadan çıkıp diğerlerinin yanına gitti. Onlar hala sohbet ediyorlardı. İçeri girmesiyle Dora'ya bakıp tekrar sohbete devam ettiler. Her zaman ki gibi işle alakalı konuşuyorlardı.

Tolga Dora'yı yanına çağırdı. Dora yanına oturunca bileğini tutup kucağına koydu. Hala Ethem ile konuşmasına devam ederken, Dora'nın parmağına bol gelen yüzüklerini daralttı. Ardından her bir parmak ucuna minik öpücükler kondurup elini tekrar kendi kucağına indirdi.

Dora zaten uç noktadayken bir de Tolga'nın böyle yapması onu zorlamıştı. Ayak parmaklarını birbirine sürttüğü sırada içeriye Batu girdi. Onunla göz göze gelince hemen kafasını eğdi. Az önceki düşüncelerinden dolayı utanmıştı.

"Sıkıldım." Batu ve Dora'nın aynı anda söylediği şey ile Ethem ve Tolga onlara dönmüştü. Ethem saatine bakarak Batu'nun saçlarından öptü.

"Aslında dışarıya çıkabiliriz." Bu habere Batu sevinirken Dora surat astı. Evde kalıp daha eğlenceli şeyler yapabilirlerdi. Dışarıda ne yapacaklardı ki?

Bir şey demeden odasına gidip üzerini değiştirdi. Dar siyah kot ve mavi tişört giyip içeriye geçti. İçeride sadece Tolga vardı. Tolga telefondan başını kaldırıp Dora'ya baktığında sıkıntıyla üfledi.

"Dora üzerini değiştirir misin? Göğüs uçlarına kadar belli. Bari atlet giyseydin içine. Hem pantolonun niye bu kadar dar?" Dediğinde Dora sıkıntıyla üfleyip tekrar odasına gitti. Ona inat beyaz ince tişört giyip tekrar içeri geçti.

Acı ve Aşk |BxBxbxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin