နတ်သက်ကြွေတဲ့ နတ်သားလေးလို ချောမောသလောက် ထက်မြက်တဲ့ လူငယ် ဘုရင် ချင်းရှီဟွမ် နဲ့ နတ်ဘီလူးလို ပြတ်သားရက်စက်ပြီး ဉာဏ်များတဲ့ စစ်သေနာပတိ စစ်ထူရှန့်ယွီ ကြားက ချစ်ခြင်း၊ မုန်းခြင်း၊ အတူလက်တွဲပြီး တိုင်းပြည်ကို ထူထောင်သည့် ရာဇဝင်နောက်ခံ အချစ်ဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်.......
အရွယ်၊ အရည်ချင်းတူတဲ့ ယောက်ျားသားနှစ်ယောက်က တိုင်းပြည်တစ်ခုကို အင်အားကြီးလာအောင် ဘယ်လိုချဲ့ထွက်ကြသလဲ.......
ယုတ်မာကောက်ကျစ်တဲ့ သူတွေရဲ့ အတွင်းရန်၊အပြင်ရန်ကို ဘယ်လိုတွန်းလှကြသလဲ......
နောက်ဆုံး ချစ်ရသူနှစ်ဦး အတူယှဉ်တွဲနေနိုင်ဖို့ သူတို့ ဘယ်လိုရုန်းကန်ခဲ့ရလဲ......
ငယ်ရွယ်တဲ့ ဘုရင်ငယ်လေးရဲ့ အချစ်ကိုမြင်ရမှာဖြစ်သလို
ဉာဏ်များတဲ့ စစ်သေနာပတိချုပ်ရဲ့ လှည့်ကွက်တွေကိုလည်း တွေ့မြင်ရမယ့် ဇာတ်လမ်းလေး တစ်ပုဒ်ပါ။***************-**********
နတ္သက္ေႂကြတဲ့ နတ္သားေလးလို ေခ်ာေမာသေလာက္ ထက္ျမက္တဲ့ လူငယ္ ဘုရင္ ခ်င္းရွီဟြမ္ နဲ႔ နတ္ဘီလူးလို ျပတ္သားရက္စက္ၿပီး ဉာဏ္မ်ားတဲ့ စစ္ေသနာပတိ စစ္ထူရွန္႕ယြီ ၾကားက ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္း၊ အတူလက္တြဲၿပီး တိုင္းျပည္ကို ထူေထာင္သည့္ ရာဇဝင္ေနာက္ခံ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္.......
အ႐ြယ္၊ အရည္ခ်င္းတူတဲ့ ေယာက္်ားသားႏွစ္ေယာက္က တိုင္းျပည္တစ္ခုကို အင္အားႀကီးလာေအာင္ ဘယ္လိုခ်ဲ႕ထြက္ၾကသလဲ.......
ယုတ္မာေကာက္က်စ္တဲ့ သူေတြရဲ႕ အတြင္းရန္၊အျပင္ရန္ကို ဘယ္လိုတြန္းလွၾကသလဲ......
ေနာက္ဆုံး ခ်စ္ရသူႏွစ္ဦး အတူယွဥ္တြဲေနႏိုင္ဖို႔ သူတို႔ ဘယ္လို႐ုန္းကန္ခဲ့ရလဲ......
ငယ္႐ြယ္တဲ့ ဘုရင္ငယ္ေလးရဲ႕ အခ်စ္ကိုျမင္ရမွာျဖစ္သလို
ဉာဏ္မ်ားတဲ့ စစ္ေသနာပတိခ်ဳပ္ရဲ႕ လွည့္ကြက္ေတြကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ရမယ့္ ဇာတ္လမ္းေလး တစ္ပုဒ္ပါ။**********-*************
YOU ARE READING
မုန်းမာန်ဖွဲ့ချစ်ခြင်း (မုန္းမာန္ဖြဲ႕ခ်စ္ျခင္း )
Historical FictionBoth zawgyi and Unicode font Historical fiction