В цей день я та всі чиновники зібралися разом в конференц-залі, щоб обговорити підготовку до прийдешнього Нового року.
Моє горло боліло після довгої промови, тому після випитої склянки теплої води, я вирішила прогулятися по імператорському саду, щоб перепочити. Артіна, заступниця головнокомандувача лицарів, супроводжував мене разом з моїми фрейлінами. Впродовж всієї прогулянки ми з нею радилися кого порекомендувати для церемонії, коли моїх вух сягнув чийсь шепіт:
- Це вона?
Я озирнулась і побачила жінку, що сиділа в інвалідному візку, а поруч з нею, схоже, стояли покоївки. Наші очі зустрілися, і вона з зусиллям спробувала встати. Покоївки намагалися зупинити її, але побачивши, що я дивлюся, хутко прибрали від неї свої руки.
Жінка невпевнено схопилась за підлікотники інвалідного візка, підвівшись, щоб поклонитися в знак привітання. Я не була впевнена хто вона така, хоча подумала, що, можливо, це та сама знайдена імператором рабиня. Хоча ми знаходилися біля центрального палацу, де не місце для прогулянок коханки імператора. Піддається сумніву й те, що вона займає тут високу посаду.
І все ж, вона вклонилася мені, незважаючи на свої поранені ноги, тому я привітно кивнула їй. Відвернувшись, щоб покинути це місце, я раптом почула позаду:
- Ей.
- Ей?
Це вона мені? Я чула вперше, щоб хтось звертався до мене подібним чином після того, як я стала імператрицею. Збентежено повернувшись, я побачила як жінка в інвалідному візку під'їжджає до мене. Спантеличені покоївки все повторювали:
- Рашто, не треба!
Але вона ігнорувала їх.
Ця жінка має що мені сказати? Якщо так, то вона точно знає, що я імператриця. Але чому тоді вона сказала «ей» до мене?
Я здивовано дивилася на неї, в той час, як Рашта наблизилась і привітала мене знову.
- Я Рашта.
Що мені робити?
- Так... Рашта.
Вона усміхнулася, наче зраділа, що я назвала її по імені. Невже вона справді хоче, щоб я так зверталася до неї? Мені стало цікаво, але не настільки, щоб запитати чому.
Час прийому закінчився, мій мозок втомився вислуховувати історії незнайомців впродовж трьох годин. Якщо б це було терміново, вона б попросила допомоги одразу. Навіть якщо на її обличчі все ще панувала щира усмішка, не схоже було, що це заслуговує моєї уваги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Исторические романыНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...