РОЗДІЛ 34 - Таємний друг (1)

49 7 0
                                    

Я могла сказати, що Сов'єшу вважає мене бездушною. У даний момент це було помітно по зморшках між його бровами і примруженим очам.

- Імператриця зухвала.

- Якою і маю бути.

- Що?

Якби Сов'єшу знехтував своїми гостями, це призвело б до міжнародного скандалу, і відповідальність лягла б на нього. Але якщо б подібне скоїла я, скасувавши запрошення на користь Рашти, мене звинуватили б у невдалій спробі справити враження на неї та Сов'єшу. Подібні плітки вже розповсюджувалися з тієї миті, як Рашта отримала подарунки від мого імені, завдячуючи Сов'єшу. Цей інцидент був ганебним на особистісному рівні, однак неповага до гостей буде прямо засуджена суспільством.

Прохання Сов'єшу не було випадковим. Він залишався при розумі, намагаючись змусити мене вчинити так, щоб захистити себе та задовольнити Рашту.

- Я не навмисно груба. Рашта ваша наложниця - не моя. Я не знаю, чому ви намагаєтеся змусити мене робити те, що навіть ви, Імператор, не можете зробити.

Я була надто розлючена, щоб продовжувати роз'яснення, тож свідомо відвернулася. Сов'єшу стиснув щелепу, а Рашта злякано глянула на мене. Я почувалася зовсім не краще. Попрощавшись, як того вимагав етикет, я покинула кімнату неспішною ходою.

* * *

Коли я повернулася до західного палацу, то побачила, що леді схвильовано чекають на мене.

- Вам слід було поїсти без мене.

- Як ми могли? Нам було цікаво, чи не сталося знову чогось жахливого.

- Цими днями, ви виглядаєте не надто добре, коли бачитеся з Імператором.

Заспокоївши їх, ми поснідали разом, однак мені було не до їжі. Вдалося лише трішки заповнити шлунок супом і пудингом.

Після цього фрейліни почали вбиратися самостійно, тож я сіла одна за стіл, щоб переглянути розклад опісля святкування Нового року. Слід буде почесно провести іноземних гостей, які повертатимуться в свої королівства, та розмістити в палаці тих, хто побажає залишитися на довше. Звістки про будь-які інциденти також повинні розглядатися ретельно. Якщо в якогось іноземця виникне правова проблема, її потрібно буде вирішити до того, як він перетне кордон.

День промайнув швидко, і настав час бенкету. Я ще раз оглянула себе в дзеркалі й помітила, що всі мої фрейліни теж були пречудово одягнені.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now