РОЗДІЛ 12 - Моє гніздо (1)

71 11 0
                                    

Врешті-решт, я більше не могла це витерпіти і висказала все, що думала. Сов'єшу здивовано дивився на мене. Мої очі були сповнені непролитих сліз, але я прикусила язика, щоб стримати їх. Імператриця не повинна плакати - це питання гідності.

- Вони казали, що чули чутки, а не те, що я їм це сказала. Ви звинувачуєте мене в поширенні чуток, джерела яких ви не знаєте?

- Як би я не думав про це - немає нікого, окрім тебе, хто отримав би з цього зиск.

- І що б я отримала?

- Рашта для тебе суперниця в коханні, хіба ні?

- !

- Хіба не ти розповіла мені, що Рашта була біглою рабинею? Тоді ти жодного слова не сказала про джерело чуток. Я не задумувався про це раніше, але це могла бути ти з самого початку.

Звинувачення Сов'єшу були односторонніми та образливими. Мені вдалося заспокоїти своє дихання і зберегти самоконтроль. Але чим більше я намагалася зберігати спокій, тим підозрілішим до мене ставав Сов'єшу. Минула хвилина перш ніж мені вдалося змусити свій голос звучати нормально:

- Твоя наложниця мені не суперниця.

- Чому?

- Ти не моє кохання, тож як вона може бути для мене загрозою?

Вираз обличчя Сов'єшу здригнувся. Я випрямила свою спину і усміхнулася йому тією  посмішкою, яку практикувала сотню разів перед дзеркалом.

- Наложниця дорогоцінна для вас, а я така ж як і всі. Я втомилася від цього, тож дозвольте повторити знову, Ваша Величносте, не втягуйте мене в ваші стосунки з наложницею.

Я відвернулася і подивилася крізь відчинені двері. Міністр фінансів нервово крокував коридором з одного місця в інше, але невдовзі повернув свою голову в моєму напрямку. Його очі розширилися, щойно погляд впав на мене. Очевидно, що я не могла впоратися із виразом свого обличчя.

Я усміхнулася йому, після чого швидко покинула коридор, попрямувавши до західної території. Підбігши до свого затишного крісла, де не було фрейлін, і заховавшись всередині, я обійняла себе та, як змогла, придушила своє ридання. Імператриця не плаче. Вона не плаче перед іншими. Сов'єшу і його наложниця були мізерними та не варті моїх переживань, вони не здатні мене похитнути. Але в моєму серці була рана.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now