Чи візьме Східний імператор участь у двобої не на життя, а на смерть із принцем Заходу? Останнього запросили як гостя, а наложниця першого розсварила їх?
Справжнє видовище. Якщо це пошириться суспільством, і без того критиковане життя вельмож і королівських сімей стане предметом подальших глузувань і пліток.
Звісно, з чутками чи без, бійці слід зарадити.
- Заспокойтеся, Ваша Величносте. Принце Хайнлі, ви наш гість, - я підвищила на них голос. На моє превелике щастя, вони не були дурними, - Будь ласка, сядьте на свої місця.
Вони обоє сіли, і трапеза продовжилася в тиші. Я ніколи не мала такої трапези напередодні особливого банкету.
Шлунок стиснувся. Що, заради всього святого, тут відбувається? Це через Рашту чи Сов'єшу? Чи, можливо, винні обидва? Ніхто не мав настрою їсти, тож я нарешті відклала виделку й витерла рота серветкою. Я піднялася на середині трапези, і замість того, щоб запропонувати гостям десерт, закінчила вечерю. Було б неввічливо тримати їх у цій незручній атмосфері, до того ж ми в будь-якому випадку знову зустрінемося завтра ввечері.
Я рушила до зали, і гості швидко послідували за мною, залишивши позаду Сов'єшу та Хайнлі. Щойно двері зачинилися, принцеса Соджу підійшла до мене й заговорила з нахмуреним обличчям.
- Сподіваюся, ми зможемо більше поговорити завтра, Ваша Величносте. Сьогодні не найкращий вечір для розмов.
- Звісно. Я теж на це сподіваюсь.
Знайомство з принцесою Соджу було, мабуть, найкращою подією, яка трапилася зі мною цього Нового року. З її рішучим, веселим і доброзичливим характером було приємно знаходитися поруч. Я обійняла і прошепотіла їй на прощання:
- Будь ласка, приходьте завтра.
Принцеса Соджу посміхнулася й кивнула, а потім попрямувала зі своїми лицарями до коридору. З іншими дворянами я попрощалася більш офіційно.
Коли їх залишилося небагато, я помітила, як до мене підійшла Рашта. Я подумала, що вона хотіла щось сказати, але замість того, щоб заговорити, та стала поруч зі мною. Чому вона тут опинилася? Я хотіла запитати її про це, але наступним підійшов імператор Сірім із Блакитної Богеани. Щойно я вклонилася, Рашта зімітувала мене.
- Будь ласка, приходь побачити Рашту завтра. Дякую, що навідав нас сьогодні ввечері, Ваша Високосте.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Исторические романыНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...