Коли я прокинулася, палац був оповитий ранковим туманом. Я відчинила вікно і висунула голову, дозволяючи прохолодному вітру торкнутися моєї шкіри. Сьогодні був день, коли я мала обговорити встановлення дипломатичних відносин з Великим князем Капменом.
"Я маю зробити все, що в моїх силах" - подумки нагадала я собі. Коли я зав'язала штори, то побачила на підвіконні лист, а зверху буа покладений камінь, щоб той випадково не полетів.
«Принц Хайнлі?»
Я розгорнула лист і побачила почерк принца Хайнлі.
«Вір мені.»
Чому він хотів, щоб я йому вірила? Я була здивована, але відчула себе щасливою, оскільки давно не отримувала записок. На жаль, я не могла відправити відповідь одразу, оскільки не було Квін. Я заховала папір у шухляду і пішла до ванної кімнати, щоб умитися холодною водою. Потім я подзвонила в дзвіночок, і до кімнати увійшли фрейліни, щоб підготувати мене.
- У Вас зустріч за круглим столом, чи не так? Ви будете сидіти поруч з людьми, тому не варто обирати занадто широку сукню.
Графиня Еліза обрала чорну сукню, яка спадала майже прямою лінією, а потім уклала моє волосся.
- Якщо Квін прилетить, коли мене не буде, будь ласка, дайте йому води.
- Звичайно, Ваша Величносте.
- І дозвольте йому зайти всередину, якщо піде дощ. Іноді він сидить під дощем, якщо не відкрити вікно.
Я залишила графиню з цим проханням, а потім глибоко вдихнула і вийшла з кімнати. Я вірила, що зможу зі всім впоратися.
***
Зустріч відбулася о десятій ранку. Це було відносно невелике зібрання - були присутні міністр фінансів, міністр закордонних справ, важливі чиновники з кожного відділу, Великий князь Капмен, Сов'єшу та я.
Темою було встановлення дипломатичних відносин з Руїбтом, а також переваги, витрати та доцільність. Загалом у світі існувало вісім континентів, і між ними було мало комунікації. Континент Воль, де розташована Східна імперія, і континент Хва, де знаходився Руїбт, були відносно близько у порівнянні з іншими континентами, але навіть при цьому, це все одно була велика відстань. Для отримання прибутку від приватної торгівлі потрібен був час, а швидка комунікація була вкрай важливою для державних операцій. Враховуючи ситуацію, було важко дійти висновку. Однак...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Historical FictionНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...