РОЗДІЛ 44 - Незмінна людина (1)

23 5 0
                                    

По-правді кажучи, я скептично ставилася до того, що напруга між нами може зникнути так швидко, але відмова могла погіршити стосунки.

Очевидно, «так» - було найраціональнішою відповіддю. Негармонійні стосунки між імператором і імператрицею могли стати нашою слабкістю перед ворогами, і навіть якщо Сов'єшу кохав іншу жінку, моїм обов'язком було показати всім, що я з ним добре ладнаю.

- Імператрице?

Проте відповідь застрягла в мене в горлі. Моя гордість була зачеплена. Важко було не піддаватися сильним емоціям, коли мій чоловік кохав іншу жінку і взяв її собі в наложниці. Якщо раніше у нас із Сов'єшу виникали проблеми, які можна було ігнорувати, зараз це вже не так. Будь-хто, хто мав хоч краплю розуму, знав, що кожного разу, коли б ми не сварилися, це було через Рашту.

-Так, - я вимушено посміхнулася й кивнула, - Я з нетерпінням чекаю цього.

Почувши мою відповідь, Сов'єшу посміхнувся і знову поклав руку мені на плече.

- Погуляємо разом?

- Авжеж.

Ми мовчки прогулювалися разом. Звуки наших кроків відлунювалися від кам'яної стежки, а вітерець приємно лоскотав обличчя. Раніше, я часто прогулювалася з Сов'єшу, розділяючи з ним затишну тишу. Все це вже минулі дні...

Я стримала зітхання, аж ось він порушив мовчанку.

- Ти знаєш, що великий князь Капмен все ще тут, у палаці?

- Так.

Звісно, я проглядала відповідні документи, але чому він раптом згадав про великого князя Капмена? Я підвела очі, і Сов'єшу пояснив:

- Капмен хоче встановити дипломатичні відносини між Руїбтом і континентом Воль.

О... То він тут для цього?

- У чиновників різні думки щодо того, вигідно це чи ні. Континент Хва, де розташований Руїбт, безумовно, екзотичний і привабливий, але він надто відрізняється від континенту Воль. Більше того, ми занадто далеко, щоб суттєво впливати один на одного.

- Спроби налагодити торгівлю були б виснажливими для державної скарбниці.

- Саме так. Є так багато речей, які варто обговорити. Що думає імператриця?

- Великий князь Капмен закінчив магічну академію у Вірволі. Автономна чи ні, це явно територія Східної імперії. Руїбт може надто різнитися культурою, але великий князь провів багато років у цій імперії і, мабуть, думав про це більше, ніж будь-хто інший. Східна імперія знаходиться у відносно гарному становищі для встановлення дипломатичних відносин, тому немає причин упускати цю можливість.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now