РОЗДІЛ 14 - Де Квін? (1)

63 13 0
                                    

По закінченню роботи я повернулася до західного палацу і, швидше, ніж зазвичай, переодягнулась в зручний одяг. В мене боліла голова, можливо, через постійне нервування. Повільно до мене почало доходити значення слів моєї матері: «Не втручайся в справи імператора і наложниці».

Але, мамо, навіть якщо я не зважатиму, вона постійно з'являтиметься переді мною.

- Графине Елізо.

- Так, Ваша Величносте.

- Щодо моєї матері... Ні. Не зважайте.

- Ви хочете, щоб я покликала герцогиню Тробі?

- Ні, все гаразд. Я все одно побачу її під час Нового року.

- Якщо ви почуваєтесь неспокійно, ви повинні поговорити з герцогинею, Ваша Величносте.

Гарна порада, напевне, звільнить мій розум від зайвих думок. Але якщо я висловлюся мамі, вона буде стурбована, а я не хочу обтяжувати її своїми проблемами. Вона і так думає про мене весь час.

«Я потримаю це в собі. Я можу розповісти їй пізніше. Мама, ймовірно, все одно вже чула про Рашту»

- Так і зроблю. А з леді Лорою все добре?

- Так. Вона хоче повернутися до палацу якнайскоріше.

- Скажіть їй, що вона може це зробити, коли забажає. Бажано до Нового року. Таким чином люди не будуть пліткувати.

- Так, Ваша Величносте.

Згадка про Лору змусила мене засумувати за нею. Графиня на мить вийшла з кімнати, а я зняла прикраси зі свого волосся і поклала їх на комод.

«Сьогодні я збираюся у ліжко раніше».

Варто було пропустити вечерю. Замість неї, я сіла за стіл і відкрила свій записник.

Позаду клацнули двері, але я не озирнулася, подумавши, що то графиня. Проте гість залишався мовчазним за моєю спиною. Така поведінка не була притаманна графині. Коли я занурила перо в чорнильницю, я насупилася і озирнулася.

- Ваша Величносте? – на мій подив Сов'єшу стояв за мною.

Скільки часу минуло з тих пір, як мій чоловік відвідував західний палац? Замість того, щоб зрадіти його присутності, я поглянула на нього з тривогою. Певно, на мене чекала ще одна важка розмова.

- Чим я можу вам допомогти, Ваша Величносте?

- Чому люди так сильно змінюються?

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now