Він якусь мить вивчав мене очима, але я не відвернулася. Хоча принц Хайнлі попереджав мене, що герцог Елґі схожий на живу прокляту ляльку або справжню ходячу історію про привидів, було б дивно, якби я раптом почала його уникати.
Це була лише коротка мить, але мені здалося, що час сповільнився, коли чоловік яскраво посміхнувся і підійшов до мене.
- Ваша Величносте. Приємно нарешті познайомитися з вами.
- Ви герцог Елґі Клавдія?
- Ви одразу мене впізнали?
Я бачила його вперше, але він мав вражаюче вродливе обличчя, яке нелегко забути. До того ж герцог Елґі - єдиний чоловік, який міг бути поруч з Раштою.
Герцог став на коліно і простягнув мені руку. Я поклала свою руку в його, і він ніжно поцілував її, перш ніж відпустити з ледь помітно вигнутими куточками губ. Я ввічливо посміхнулася і подивилася на герцогиню Туанію. Герцог Елґі був відомим світським чоловіком, тому не дивно, що вона його запросила. Більш цікавим було те, що запрошення отримала і Рашта.
Однак, як тільки я побачила вираз обличчя герцогині Туанії, я зрозуміла, що вона не бажала присутності Рашти. Герцог Елґі, мабуть, привів її як свою супутницю. Це стало очевидним з подальшої розмови між герцогинею Туанією та герцогом Елґі.
- Я не знала, що герцог Елґі приведе з собою міс Рашту.
- Я подумав, що запрошення Рашти на таку світську вечірку, як ваша, допоможе їй. Ви не проти, міледі?
- Мені ніяково, що така відома людина, як герцог Елґі, лестить мені.
Поки вони обмінювалися доріканнями, замаскованими під люб'язність, Рашта теж вклонилася мені, поки я пила чай мовчазно приймаючи цей жест. Однак я зовсім не відчувала смаку напою
Це було через неї. Її присутність викликала у мене бажання піти. Однак, якби довкола помітили, що я уникаю Рашту, це стало б тижневою темою світських пліток. Я не хотіла, щоб моє ім'я згадували в одному реченні з нею, тому була змушена залишатися допоки інші не розійдуться.
Моє занепокоєння тільки зросло після того, як герцог Елґі, закінчивши свою особисту розмову з герцогинею Туанією, сів з Раштою навпроти мене. На щастя, нам з нею не довелося перекидуватися словами.
- Ви чули про барона Рівена?
- Я чула, що він хотів, щоб його позашлюбний син став його спадкоємцем, і баронеса зрештою розлучилася з ним, чи не так?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Исторические романыНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...