РОЗДІЛ 63 - Каблучка Червоного полум'я (2)

42 5 15
                                    

Через вісім днів після того, як Рашта попросила віконта Ротешу дізнатися слабкість герцогині Туанії, він завітав до неї.

- Ти прийшов раніше, ніж я очікувала, - Рашта заговорила до нього різким тоном, і наказала віконтесі Верді забрати чай.

- О, люба. Ти навіть не пригостиш мене чаєм?

- Ні. І я прогнала її не через тебе.

- Тоді?

Рашта не відповіла. Вона не хотіла розповідати віконтові, що не довіряє віконтесі Верді.

- Гм. Ти не хочеш казати, - віконт Ротешу зручно вмостився в кріслі і посміхнувся.

- Кажи швидше. Ти знайшов щось корисне?

- Так. Все було не так вже й секретно, тому інформацію було знайти неважко.

- Яку інформацію? - Рашта з нетерпінням чекала на відповідь.

Віконт Ротешу посміхнувся і витягнув з портфелю журнал пліток.

- Що це? - Рашта взяла журнал і розгорнула його. Він був датований двадцятирічною давністю.

- Читай.

Журнал містив статті про модних дизайнерів, магазини модних капелюхів, популярних акторів, весілля місяця та ресторани. Хоча журналу було вже два десятиліття, Рашта все ще була засліплена фотографіями.

Чому вона дивилася на це? Вона перегортала сторінки, насупившись. З її обмеженим вмінням читати, вона могла здогадуватися про зміст лише з малюнків або простих слів. Рашта все ніяк не могла зрозуміти, про що говорив віконт Ротешу. Роздратована, вона відклала журнал і глипнула на віконта, який вимовив "Ой" і забрав журнал.

- Я думав, що імператор навчив тебе всьому, - він посміхнувся, ніби запевняючи, що не сміється з неї, і вказав на розділ журналу, - Ніан, прекрасна молода дівчина; маркіз Туаній, який присвятив себе церкві; і лорд Рене, наречений Ніан. Це найбільш обговорювана новина.

Рашта насупилася.

- Я ж просила тебе знайти інформацію про герцогиню, хіба ні?

- Ось, леді Ніан зараз герцогиня Туанія, - пояснив віконт Ротешу, клацнувши язиком. - Ти думала, вона була герцогинею від народження?

- Тоді маркіз Туаній - герцог Туаній?

- Чоловік, якого ми називаємо маркізом Туанієм, був старшим сином герцога Туанія в той час. Зараз всі називають його лорд Маріан.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now