РОЗДІЛ 42 - За залізною стіною (1)

54 6 7
                                    

Рашта була переконана, що її дитина загинула, але непохитна впевненість віконта викликала у неї сумніви.

- І Рашто, добре подумай. Якою була б реакція людей, якби я раптово зник після того, як сказав, що ти рабиня? Чи не подумають вони, що Імператор намагається щось приховати?

Рашта звикла до зневажливого тону Ротешу, який ніби прагнув розтоптати її своєю зверхністю, але цього раз він раптом набув приємнішого відтінку. Вона важко ковтнула.

- Крім того, в імператорському палаці не можна бути такою наївною. Стільки обману довкола, як ти могла довірити подібну роботу людям, що не знають твоєї таємниці?

- Що ти маєш на увазі?

- Ти, дурне створіння, я кажу, що ти маєш дивитися цим ворожим поглядом на інших. Я вже знаю про тебе все. Іншими словами, я можу бути твоїми руками та вухами.

- Мені не потрібен такий, як ти!

- Гра в переодягання не робить з тебе леді, Рашто, - гаркнув на неї Віконт Ротешу, - Можливо, з часом ти зможеш позбутися минулого і дворяни приймуть тебе як свою, але до тієї миті ти залишатимешся наложницею, яку кохає імператор.

Очі Рашти затремтіли.

- Імператор каже, що кохає лише Рашту.

- Можливо. А може й ні. Що ж, як це сказати -- ти ж не забула про мого сина, хіба?

Рашта закусила губу. Син віконта, що клявся їй у вічному коханні, почав змінюватися з наближенням народження дитини Рашти. Спочатку він був завзятим і впертим, але поволі зменшив свій запал.

Після смерті дитини Рашта благала його втекти разом з нею, але зрештою отримала у відповідь: «Я люблю тебе, але я не хочу змінювати своє життя заради тебе».

– Ти виглядала так, ніби загрузла в болоті, і я хотів врятувати тебе. Але я помилявся. Ти і є болото, і я не можу врятувати тебе від нього. Навіть народжені тобою діти будуть затягнуті в це багно.

Той жалюгідний день. Рашта втратила не лише дитину.

Рашта стиснула кулаки, кров почала сочитись з місця, де її нігті впивалися в шкіру. Замість того, щоб зупинитися, віконт Ротешу продовжував розкривати своїм лезоподібним язиком її рани.

- Чим більше тебе кохає Імператор, тим більше інші бідні, вродливі жінки дивитимуться на твій приклад і надихатимуться. Щоб втекти зі свого болота, вони також захочуть отримати увагу Імператора.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now