РОЗДІЛ 23 - Сльози, які відомі лише Квін (2)

61 11 11
                                    

Я не очікувала побачити графиню Елізу, але більш за все здивувала присутність Лори, що напередодні з нетерпінням чекала святкування Нового року. Я зіпсувала всім настрій? Вони прийшли по мене, бо я втекла?

Разом з тим, я не хотіла, щоб мене втішали, якби дивно це не було. Моя гордість постраждала, коли мій чоловік покохав іншу жінку. Тож у подібній реакції не було нічого неправильного, оскільки гідність Сов'єшу та Рашти залишалася недоторканною, поки моя слугувала ціллю. Я навіть не могла пояснити це неясне відчуття, а отже і говорити про це було складною справою.

Проте фрейліни, схоже, не думали про те, як Сов'єшу кинувся до Рашти. Графиня Еліза швидко обмахувала обличчя віялом, а Лора нервово смикала свої кучері.

Що не так? Якщо задуматися, всі здавалися дуже схвильованими.

- Ваша Величносте. Прибув посланець із маєтку Верді, - промовляючи це, графиня Еліза опустила своє віяло, водночас як я розгублено стояла.

- Маєток Верді?

- Так.

- Від віконтеси Верді?

- Так, Ваша Величносте. Посланець сказав, що віконтеса Верді не може більше прислужувати імператриці як фрейліна.

Віконтеса Верді... Хіба вона нещодавно не позичила в мене гроші? Тоді вона виглядала так, наче була загнана в глухий кут.

- Ви впевнені, що він був від віконтеси Верді?

Я була спантеличена. Її домогосподарство було в величезних боргах через проблеми чоловіка та сина. Хоч і більша частина їхніх доходів витрачалася на погашення, заборгованість не була настільки великою, щоб вони опинилися на вулиці. А тепер віконтеса Верді залишала свою посаду фрейліни?

- Вона дуже поспішно звільнилася. Може віконтеса Верді посперечалася зі своїм чоловіком та сином? – тривожно продовжувала Лора.

- Можливо, було б непогано відіслати когось перевірити ситуацію, - занепокоєно запропонувала інша фрейліна.

- Я теж так думаю.

***

Наступний день довів, що наші хвилювання про віконтесу Верді були безпідставними.

Я не була зобов'язана стояти поряд з Сов'єшу на бенкеті цього дня, тож трішки розслабилася, коли відправилася до бенкетного залу сама. Там було присутні багато дворянок, включаючи графиню Елізу та Лору, і принцесу Соджу з Південного королівства. Принцеса Соджу була типовим південним ідеалом: милою, щедрою та досвідченою співрозмовницею. Вся увага була прикута до того, що вона говорила, аж раптом вона озирнулася через плече і сказала: «Це вона».

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now