РОЗДІЛ 72 - Несподіваний поворот (1)

7 2 0
                                    

Віконт Ландель був юнаком, закоханим у герцогиню Туанію. Коли вона обрала його партнером для танцю на новорічному балу, він сяяв, ніби весь світ був у нього в руках. Це він напав на Рашту...

- Він, мабуть, вирішив, що саме міс Рашта розповсюджувала чутки про герцогиню Туанію, - припустила я.

- Звідки ви знаєте? - фрейліна, яка принесла цю звістку, виглядала здивованою.

- Розкажіть детальніше.

- Спочатку все було спокійно. Рашта впустила його до своєї кімнати, хоча я не знаю чому.

Можливо, Рашта дозволила йому увійти, знаючи про його закоханість. Вона уважно спостерігала за чоловіками, що оточували герцогиню на святкуванні Нового року.

- Не впевнена, чи можу це казати, але... - почала щось бурмотіти покоївка, але потім відкинула сором'язливість, й заговорила знову, - Герцог Елґі вибив двері, сказавши, що відчув запах крові, і на щастя він вдарив... він вчасно зупинив віконта Ланделя. Його схопили на місці.

- Герцог Елґі? Він повернувся?

- Так, але це не головне, Ваша Величносте. Коли віконта Ланделя затримали, він весь час кричав, що Рашта зганьбила герцогиню Туанію...

Фрейліна подивилася на мене:

- Ось чому я здивувалася, коли ви раптом згадали за герцогиню Туанію, Ваша Величносте. Це справді пов'язано з Раштою?

Навіть якщо ми підійшли до цієї теми, аналізуючи різні ситуації, врешті-решт все зійшлося на одній людині.

- Як почувається міс Рашта?

***

- Як вона?

Лікар перевірив пульс Рашти. Її обличчя було бліде й змарніле, вона тихо застогнала. Однак палацовий лікар не відповідав.

- Як вона? - повторив Сов'єшу, дивлячись на бинти, обмотані навколо її живота. Рашта виглядала жахливо. Лікар зітхнув, поглянувши на Сов'єшу, просячи його мовчати.

- Просто скажіть мені! - його голос зірвався, і лікар заплющив очі.

- Ваша Величносте, будь ласка, трохи тиші. Я не можу зосередитися.

Сов'єшу відступив і, склавши руки, почав змірювати кроками кімнату, його з'їдала тривога. Він ніби божеволів. Лікар уже запевнив його, що поранення не загрожує життю Рашти, тож чому він продовжує її оглядати?

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now