РОЗДІЛ 62 - Каблучка Червоного полум'я (1)

14 5 0
                                    

- Що?

- Можливо це якийсь план. Який?

Принц Хайнлі виглядав здивовано. Він не відповів, а затих і подивився вниз. Коли я побачила його спокійне обличчя, я згадала своє перше враження про нього.

"А й справді. Він почав посміхатися лише після того, як ми познайомилися. До того він здавався мені байдужим".

Навіть якщо він просто замислився, атмосфера стала прохолодною.

- Я... - невдовзі принц Хайнлі підняв на мене очі і заговорив, його вираз обличчя пом'якшав, - Королево, я не хочу вам брехати.

Його відповідь була багатозначною.  Вона могла нести як добрий, так і поганий сенс.

- Так.

З одного боку, він доводив, наскільки серйозною була його дружба. Він не виправдовувався, коли розкриття правди було ризикованим.

Але з іншого... він щось замислив, і не міг мені про це розповісти. У мене в голові промайнула думка, що б це не було, це могло бути чимось особистим або містити конфіденційну інформацію про його країну. Але також була ймовірність, що цей план був дотичним до присутності герцога Елґі у Східній Імперії...

- Ви не зобов'язані відповідати, якщо не можете, - я посміхнулася і заговорила невимушеним тоном, а принц Хайнлі схвильовано на мене поглянув і зітхнув.

***

Маккена притулився до стіни вітальні, чекаючи на повернення принца. Він мав намір висловити своє обурення за те, що той назвав його дурним птахом перед імператрицею іншої країни, адже він був зовсім не таким. Він надувся ще більше, коли згадав, як принц Хайнлі наказав йому прикинутися домашньою пташкою.

Однак настрій Маккени змінився, коли принц увійшов до кімнати і впав на диван.

- Ваша Величносте? З вами все гаразд?

Маккена не хвилювався, принаймні спочатку. Він знав, наскільки стійким був принц Хайнлі, і йому не часто доводилося перейматися за нього. Однак принц Хайнлі несподівано відмахнувся.

- Ваша Величносте?

Маккена нахилився, щоб уважно подивитися на нього. Незважаючи на те, що це Маккена був змушений грати роль домашньої пташки перед імператрицею, а не він, принц Хайнлі мав пригнічений вигляд. 

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now