РОЗДІЛ 61 - Квітка Пустелі (2)

19 5 4
                                    

"Квітка пустелі" була каблучкою, яку я отримала від торговця, що повернувся з Руїбту. Вона передавалася з покоління в покоління найкращих воїнів пустельного племені, а також на неї було накладене потужне заклинання зцілення. Я не часто користувалася нею, тож не проти була позичити її Сов'єшу.

Однак мій погляд мимоволі впав на його гладенькі руки. На них не було ані подряпини, ані шраму.

- Вам вона справді потрібна?

Сов'єшу відповів прямо.

- Я просто хочу позичити її людині, у якої поранені руки.

- І кому ж?

- Позич мені каблучку, і я обіцяю повернути її.

- У Рашти, напевно, шершаві руки.

Очі Сов'єшу розширилися. Я поклала ложку, потім витерла рот серветкою і посміхнулася йому.

- Вам вона не потрібна. Ви не можете ні з того, ні з сього позичити її іншим дворянам, і не можете продати те, що позичили, адже Ви маєте бути впевнені, що зможете її повернути. Безумовно, людина, якій Ви хочете її віддати, певно Рашта.

Сов'єшу мовчки дивився на мене, потім збентежено торкнувся рукою чола. Він важко зітхнув.

- Ти не позичиш її мені?

- Позичу.

- Справді?

- Але за умови.

- Умова...

- Будь ласка, позичте мені один з Ваших магічних предметів в якості застави.

Сов'єшу спантеличено засміявся.

- Ти думаєш, я не поверну її?

- Ні. Але, можливо, у мене є людина, якій я хочу позичити цю річ.

- Позичити... Кому?

- Хіба Ви мені вчора не дали зрозуміти? Ви не хотіли, щоб я зв'язувалася з іноземцями, тому я зверну увагу на молодих земляків.

Обличчя Сов'єшу закам'яніло.

- То ти позичиш річ імператора молодому землякові?

Я кивнула головою і з прохолодним виразом обличчя зробила ковток води. Це була брехня, але якщо він збирався забрати мою каблучку, мені потрібна була гарантія. Сов'єшу кинув на мене зневажливий погляд і підвівся.

- Якщо ти не хотіла позичати її мені, могла просто сказати "ні". Я зроблю вигляд, що цієї розмови не було.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now