РОЗДІЛ 7 - Подарунок імператриці (2)

90 15 6
                                    

- Я не буду нічого слати.

Фрейліни обмінялися між собою полегшеними поглядами:

- Дякувати Богу.

- Я переживала, що Її Величність вирішить щось надіслати.

В мене було багато причин не надсилати подарунок. Після того, як помічник Сов'єшу пішов, про всяк випадок я дослідила подібні випадки в минулому. Навіть якщо проводився банкет, дарувати подарунок не вважалося обов'язковим жестом. У випадку, коли наложниць було декілька, можна було відмовитись від подарунків, щоб запобігти нарощенню влади та впливу однієї з них на близьких родичів імператриці.

Але ситуація з Раштою відрізнялась. В будь-якому разі в мене не було бажання щось їй дарувати. Сов'єшу сам прислав до мене свого помічника, щоб я знала, що мені немає про що хвилюватися. Чому б мені просто не сказати їй «будь ласка, попіклуйся про мого чоловіка».

- Не переймайтесь. В мене немає жодної причини слати їй подарунок і я не буду цього робити.

Фрейліни виглядали вдоволені моєю відповіддю:

- Лора б зраділа, якби почула це. Сьогодні я подумувала вийти за межі палацу, тому я розповім їй про ваше рішення, Ваша Величносте.

- Як Лора?

- Коли я бачила її останній раз, вона гнівно висловлювалась про «ту жінку».

- Маркіза Тарітал теж лютує і оповідає цю історію кожен раз на чаюванні.

Гадаю краще, якщо вони всі залишатимуться на моїй стороні. Сов'єшу і його помічники все одно добре піклуються про Рашту, тому я не думаю, що моїм людям необхідно підтримувати її.

- До речі, Ваша Величносте... можу я вас запитати дещо?

- Що саме?

- Чутки кажуть, що принц Західного королівства прибуде до Нового року. Це правда?

Інші фрейліни перестали розмовляти і поглянули на мене. Я кивнула і всі вони запищали, прикриваючи обличчя долонями або ж обмахуючись віялом. Я стиснула свої вуста, стримуючи усмішку. Фрейліни мали всі підстави з нетерпінням чекати на його появу. Принц Заходу був самотнім молодшим братом короля, який прославився низкою речей.

- Він дуже вродливий, чи не так?

- Кажуть, що зорового контакту достатньо, щоб піддатись його чарам.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now