РОЗДІЛ 18 - Цікавість (1)

62 11 0
                                    

Його голос був м'яким та мелодійним, але в ньому також були відчутні нотки самовдоволення.

І він назвав мене королевою. Він не був єдиним іноземцем, хто робив так, але це слово для мене лунало дивно, оскільки за допомогою птаха, ім'я якого було Квін, я надсилала повідомлення.

Чи може це означати, що... Принц Хайнлі господар Квін? Він думає, що я його знайома по переписці? У мене виникла підозра, але невдовзі я відкинула її. Це не обов'язково означає, що він автор тих листів. Я не мала жодного наміру зустрічатися з господарем Квін в реальному житті.

Спохмурнівший лицар став поряд зі мною, наче обурений. Здавалося, він подумав, що це грубо зі сторони принца Хайнлі просити мене показати йому палац.

- Гаразд.

Тим не менш, не було відомо коли його країна перевершить Східну імперію. Я б не створювала нових проблем з принцом, який може стати спадкоємцем престолу в майбутньому.

Після хвилини роздумів, гордий вираз обличчя принца Хайнлі зник, змінившись невинною посмішкою, і він простягнув мені руку. Я прийняла її, проте всупереч його гарній та витонченій зовнішності, його рука відчувалась надзвичайно м'язистою. Я здивовано відпустила її, а він з цікавістю поглянув на мене:

- Що таке?

- Нічого, - я не могла сказати, що він - міцніший, ніж я очікувала, тому швидко відвела погляд, -  Ви коли-небудь були у Срібному саду? Це найближчий сад до південного палацу. Там дуже гарно.

- Безумовно, я був у південному палаці.

Я замислилась, коли ми проходили коридором, що виходив з центрального палацу. Центральний палац в основному використовувався для роботи, він мав багато заборонених місць для сторонніх, тому було б недоречно вести принца туди. Південний палац використовувався, як місце проживання для іноземних гостей, і він, мабуть, вже обходив його.

Тоді залишався західний палац... Ми могли б випити по чашці чаю там, тому західний палац слід було залишити наостанок.

Я можу показати йому імператорський східний палац, але мені б не хотілося наштовхнутися на Рашту. Тож краще було пропустити це місце і перейти до північного палацу...

- Ваша Величносте?

Я йшла прямо, не промовляючи жодного слова, коли принц Хайнлі покликав мене. Щось у його голосі викликало в мене дзвін у вухах.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now