РОЗДІЛ 56 - Герцогиня Туанія (1)

17 4 0
                                    

Придворний лікар з серйозним виразом обличчя прикладав стетоскоп, а через п'ятнадцять хвилин нарешті відклав холодний металевий інструмент.

- Як він?

- Температура трохи нижча, ніж учора.

Усі навколо з полегшенням зітхнули.

Сов'єшу знепритомнів після суперечки зі мною, і хоча я не вважала це своєю провиною, я була стурбована. Тепер я теж могла відчути полегшення.

- Дякую, що негайно приїхали.

- Дрібниці, Ваша Величносте. Це мій обов'язок.

Після того, як лікар і всі інші залишили кімнату, я підсунула стілець до ліжка Сов'єшу. Він розплющив очі і поглянув на мене, а я взяла рушник з миски, яка стояла поруч, викрутила його і поклала йому на чоло. Він здригнувся, щойно рушник торкнувся його шкіри.

- Холодно.

- Ви перевтомилися.

- Я чув. Я не спав, коли лікар це казав.

- Нумо не будемо марнувати час на цю поїздку, - я зітхнула, згадавши раптовий незграбний поцілунок Сов'єшу.

- Все гаразд? Тобі треба відпочити.

Він говорив бадьоро, але я відчула нотки втоми. Тим не менш, я була рада, що він мав більше сил. Я підняла рушник, змочила його в холодній воді і повернула назад.

- Холодно... - Сов'єшу знову застогнав, а потім прошепотів вибачення, - Твій день народження був зіпсований через мене. Мені дуже шкода.

- Ми повертаємося сюди щороку. Не зважайте.

- Я не можу не зважати.

- Мій день народження буде наступного року.

- Але він лише один в цьому році... Говорити з імператрицею - це як...

- Як розмова з колегою?

Сов'єшу скривився, коли я повторила його слова.

- Ти знаєш, що поводишся дещо грубо?

Дещо грубо? Я подумала, що це відверта насмішка.

- Лікар сказав, що Вам треба відпочити ще кілька днів. Мені попросити когось привезти Рашту?

Сов'єшу витріщився на мене так, ніби не міг повірити в те, що я сказала. Цього разу я не жартувала. Я знала, він волів би, щоб вона піклувалася про нього замість мене. Звичайно,  я повернулася б до імператорського палацу по її приїзду, оскільки не хотіла, щоб ми були утрьох. Хіба не цього хотів Сов'єшу? Він потребував лише однієї людини.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now