РОЗДІЛ 45 - Незмінна людина (2)

30 5 7
                                    

 Після розставання з принцом Хайнлі я навідалася до бібліотеки і дослідила все, що змогла, про Руїбт і континент Хва. Хоча великий князь Капмен назвав «Подорожні нотатки» маячнею, це все одно було найвідомішою книгою про цю країну. Я не знаю, чому великий князь попросив мене бути присутньою на наступній зустрічі, але я хотіла розширити свої знання про культуру Руїбту настільки, наскільки це було можливо.

«Хотілося б мати книжку з більш детальною інформацією...»

Я сиділа на дивані, порівнюючи «Подорожні нотатки» з іншими книгами, коли почувся стукіт.

Це був Квін. Я відчинила вікно, і він застрибнув на підвіконня, демонструючи свої крила. Я помітила, що на шиї у нього була хустинка.

- Це тобі принц Хайнлі пов'язав?

Хустинка була моя. Я посміхнулася, і Квін схилив голову. Я тримала Квін однією рукою, а іншою гладила його дзьоб, поглядом перевіряючи його лапки на наявність записки. Цього разу її не було.

- Ти тут, щоб похизуватися?

Чи, можливо, він прилетів сюди, просто щоб повернути хустинку? Він, звісно, не зміг мені відповісти, а просто блимнув на мене своїми чудовими фіалковими очима. Я не могла встояти перед ними і засипала його голову поцілунками один за одним.

- Квін, ти така гарненький, особливо з хустинкою на шиї.

- Ґу!

Здавалося, вона йому так подобалася, що я не змогла змусити себе зняти її. Погладжуючи його по крилам, я подумала, що Квін гарно пахне. Що це була за думка? Я притулилася до нього і вдихнула повітря.

Запах ледь вловимо нагадав мені принца Хайнлі. Він виправ хустинку і побризкав на неї своїми парфумами? Мені здалося настільки чарівним, що птах має цей аромат, що я нахилилася, щоб прошепотіти йому на вухо:

- Квін, ти пахнеш, як принц Хайнлі.

Квін вражено розправив крила, потім прикрив ними дзьоб і широко розплющив очі.

- Квін? - жартівливо покликала я його, але Квін здригнувся і стрибнув назад до вікна, - Ти вже йдеш?

Він виглядав таким милим, і я протягнула руки, щоб обійняти його, перш ніж він полетить геть. Але він завмер, і похитав головою.

***

- Іноді вона говорить такі цікаві речі...

- Іноді вона говорить такі цікаві речі

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now