Чи віддавала я перевагу іноземцям? Про що він взагалі?
Я кинула на нього докірливий погляд. Важко було зрозуміти, що він мав на увазі. Невже це через розмову з Великим князем Капменом?
- Я не буду забороняти імператриці звертати увагу на інших чоловіків, але я сподівався, що це будуть не іноземці.
Як і підозрювала. Я хотіла сказати, що не можу відмовити Великому князю Капмену, коли він просить мене поговорити, але потім передумала:
- Це не те, про що Вам слід турбуватися.
Між нами продовжували виникати непорозуміння, особливо стосовно принца Хайнлі, але саме Сов'єшу першим привів наложницю. Навряд чи я привела б свого коханця для помсти, але в будь-якому випадку, Сов'єшу не повинен критикувати мене за те, що я роблю. На мою думку, це було б справедливо.
Однак Сов'єшу, схоже, мав іншу думку:
- Як я можу не турбуватися? Хіба ти не моя дружина?
У відповідь я хотіла запитати його: «А хіба Ви зі мною радилися, перш ніж привести міс Рашту?", але знала, він скаже, що я знову заговорила про неї, бо ревную.
Сов'єшу важко видихнув:
- Тобі подобається князь Капмен?
- Зрозумійте мене правильно. Ми говорили тільки про важливе.
- Тоді добре, я радий це чути... але я б хотів, щоб ти була уважнішою.
***
Після цього була ще одна зустріч з міністром фінансів і службовцями скарбниці, присвячена складанню річного державного бюджету, який включав в себе зарплату судових чиновників, королівської гвардії, а також кошти на різні заходи.
- Податкові доходи приблизно такі ж, як і минулого року.
- Очікується, що система залишиться незмінною, однак ми все ще не розрахували витрати.
- Ми можемо використати минулорічний бюджетний план.
- Гаразд. Загалом, жодного національного конфлікту не очікується, тому ми можемо встановити план відповідно до минулого року.
Поки що все йшло добре. Однак ускладнення виникли, коли справа дійшла до Рашти. Зазвичай імператор щороку виділяв своїм наложницям значну, хоча й нефіксовану, суму грошей. Оскільки не існувало прийнятої норми, і кожен імператор платив різні суми, було важко посилатися на попередні випадки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Исторические романыНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...