РОЗДІЛ 31 - Мокрі сльози (2)

50 6 0
                                    

 Імператриця була відстороненою та холодною, як лід. Хайнлі ошелешено дивився на неї. Низький, ніжний голос полонив його вуха, проте крижаний тон чарував навіть більше. Як би це не звучало, що було б якби вона вимовила цим тоном його ім'я?

Хайнлі сухо ковтнув. Щойно він це уявив, голова пішла обертом. Йому хотілося впасти на коліна перед цією владною імператрицею і поцілувати їй руку. Він жадав чути, як вона звертається до нього та віддає накази цим холодним тоном. Як це, підкорятися їм, а потім повстати?

Все почалося з цікавості. Його інтригувала імператриця з іншої країни, тому він приїхав аж до палацу, щоб побачити її. Незважаючи на чутки, які стверджували, що вона зроблена зі сталі та льоду, імператриця була напрочуд м'якою та лагідною у ставленні до птахів.

Плітки були не зовсім хибними, він здивувався, побачивши її звичайну. Він співчував їй, коли вона проявляла свою сильну сторону, приховуючи сльози. Він чув, як вона розмовляла сама з собою, намагаючись стримати їх.

Для нього вона була неймовірною. Він думав, що під грізною маскою ховається вразлива душа, але натомість виявив там сильну особистість.

Почуття цікавості та потягу перетворилися на неспокій після справжньої зустрічі з нею. Чому вона проігнорувала його, коли він намагався дати про себе знати? Чому вона вдала, що не знає його? Чому вона не намагалася його знайти? Невже втіха листів, жарти, якими вони обмінювалися, були просто односторонніми почуттями? Або, можливо, вона думала, що її гордість постраждає, якщо хтось піклуватиметься про неї.

Однак, щойно Хайнлі дізнався про неї більше, він розлютився. Йому не подобалося бачити те, що обтяжувало її або завдавало болю. Зі свого досвіду він знав - тримати репутацію під контролем надмірно важко. Колись, у його минулому, діло ледь не доходило до бійки.

- Ти випадково не ревнуєш до Рашти?

Коли імператриця стиснула щелепу від образи Сов'єшу, принца Хайнлі охопив ще більший порив люті, ніж у їдальні. Холодна імператриця була чарівною, але не те, що робило її такою. Він чув у голові голос МакКени, який неодноразово застерігав його не створювати проблем. Хайнлі дратувало те, що він не міг офіційно встати на захист її честі.

- Ваша Величносте Імператоре. Вам слід бути більш проникливим, - заговорив зрештою Хайнлі. МакКена розлютиться, коли дізнається. Король Західного королівства був прикутим до ліжка, а державні справи перебували в хаосі. Чи справді він хотів протистояти імператору Східної імперії? Незважаючи на це, Хайнлі не міг не висловитися.

- Це вас не стосується, принце Хайнлі.

- Я є свідком. Як я можу не втрутитися? - стоячи біля імператриці, Хайнлі поглянув на неї та додав з усмішкою: - Ваша Величносте, не хвилюйтеся. Я буду тим, хто поширюватиме правдиві чутки. Ваша репутація не буде заплямована цією помилкою.

Ситуація могла стати ще гіршою, якби не МакКена, який підбіг до принца Хайнлі та забрав його з собою.

- Я чув, як ви сказали щось про репутацію. Ви змінюєте плани?

Хайнлі мовчки йшов до південного палацу, поки МакКена продовжував дошкуляти йому:

- Робіть те, що зазвичай робите, принце. Не дійте попереду, дійте позаду. Чому ви намагаєтеся зробити те, що у вас виходить найгірше? І чому це має бути Східний імператор? Такими темпами наше шпигування буде під загрозою, - ниття МакКени посилилося, щойно він зачинив двері. Хайнлі проігнорував його й підсунув стілець.

- Що ви збираєтеся робити зі стільцем? Хочете мене ним вдарити?

- Сідай.

Коли МакКена сів, Хайнлі торкнувся його голови і задіяв його ману. З криком МакКена перетворився на синього птаха, а одяг, що був на ньому, впав на землю. Очі МакКени розширилися, коли принц Хайнлі підійшов до свого столу й простягнув щось:

- Віднеси це Елґі.

– ...

- Я не створю ніяких проблем, тож лети і віднеси це. Я буду діяти позаду, як ти сказав. 

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now