Прокинувшись на наступний день, я помітила, що Квін вже не було. Вікно було привідчинене, ніби він вийшов сам.
«Який розумний птах».
Що більш вражаюче, він не забув взяти записку з мого письмового стола.
- Графине Елізо, ви не прибирали папір зі стола? – запитала я про всяк випадок.
- Ні, Ваша Величносте. Він зник?
- Так, я думаю, що Квін, певно, взяв його.
Графиня Еліза теж здивувалась моїм словам.
Прямуючи до центрального палацу, я думала про парі. Квін був розумним, тож таким мав би бути і його власник. Можливо, це імператор Сірім з Блакитного Богеана. Я чула, що він дуже мудрий. Окрім того, оскільки Блакитна Богеана була приморською країною, вона використовувала птахів для передачі послань частіше, порівняно з іншими.
- Ваше обличчя сяє, Ваша Величносте.
- Невже?
- Так. Я хвилювалася про ваш похмурий настрій, але я рада, що новорічні святкування, схоже, підбадьорюють вас, Ваша Величносте.
- Так...
Точніше, сама присутність Квін піднімала мені настрій, але якби не Новий рік, він ніколи б до мене не прилетів. Зрештою, графиня Еліза мала рацію.
Я працювала над паперами з посмішкою і, як тільки настав обід, повернулася до західного палацу. Зазвичай я їла в центральному палаці, але в цю мить непокоїлася, що Квін буде чекати на мене за вікном, як учора.
- Знову.
Квін так само сидів на вулиці. На щастя, погода була ясною і він дрімав на сонці, а не тремтів під дощем. Коли я відчинила вікно, Квін швиденько залетів всередину кімнати і простягнув мені лапку. Я витягнула записку і, побачивши знайомий почерк, з нетерпінням переглянула зміст:
«Ставлю на Квін».
Я поглянула на Квін. Птах кліпнув своїми великими очима й схилив голову, не звертаючи увагу на лист.
- Ґу?
- Твій господар пропонує тебе, Квін?
Щойно я заговорила, Квін підплигнув, замахавши крилами. Я взяла птаха на руки, розмістивши його в себе на колінах, і поглянула на його пишне золоте пір'я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Исторические романыНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...