- Імператор збирається взяти цю жінку за наложницю!
Був звичайний ранок - ні хмаринки, ні дощу, ні спекотно чи холодно. Сьогодні було так само як вчора і позавчора.
Незвичні новини прийшли нізвідки в цей буденний день.
- Імператор знайшов собі наложницю тоді, коли імператриця була зайнята підготуваннями до Нового року.
- Це вже занадто.
- Йому, принаймні, варто було дочекатися кінця свята, - похмуро нарікали між собою фрейліни.
Я ж мовчки дивилася на себе у дзеркало. Я була готова до того, що Сов'єшу зробить її своєю наложницею. Проте не думала, що це станеться так скоро. Беручи до уваги пору, офіційна церемонія могла відбутися прямо напередодні Нового року.
-Хаа... - тяжке зітхання вирвалось з мого рота і я відчула нудоту від думки, що кожен, хто приїде на Новий рік, обговорюватиме цю новину. Навіть якщо вони не казатимуть нічого мені в обличчя, я була впевнена, що почую їхній шепіт за спиною. Але я не могла ігнорувати той факт, що імператор взяв собі наложницю, байдуже, що мені це не до вподоби.
- Коли відбудеться церемонія?
Фрейліни переглянулися й зрештою графиня Еліза мені відповіла:
- Чутки кажуть, що імператор хоче щоб це сталося якнайскоріше. Він планує провести її перед Новим роком.
***
Близько полудня помічник Сов'єшу навідав мене знову, щоб передати повідомлення. Воно було про наложницю, тому інші чиновники не зводили з нас очей, силячись почути щось цікаве для нових пліток.
- Оскільки заплановані інші великі заходи, а у нас обмаль часу, імператор хоче, щоб все було по-простому.
- По-простому?
Наложниці не визнавалися частиною імператорської сім'ї, їхні діти не вважалися принцами або принцесами. Найкраще, що могло їх спіткати – це прихильність імператора та здобуття звання герцога, але без права на спадок. Проте разом з тим, наложниця все ж могла виношувати дитину імператора.
Було прийнято влаштовувати банкет. Хоч він не вважався весільною церемонією, під час банкету наложниця була в центрі уваги і після нього підписувала контракт перед завіреним канцлером.
- Імператор хоче провести звичайний банкет чи опустити його зовсім?
- Неможливо запросити велику кількість гостей за такий короткий термін, тож ми пропустимо банкет.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Історичні романиНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...