Незважаючи на те, що йому відчайдушно не хотілося цього робити, Сов'єшу скликав своїх слуг і помічників, віддавши наказ:
- Мені потрібна фрейліна для Рашти. Ви всі маєте родичок. Я хочу, щоб кожен з вас порекомендував мені по дві людини, які могли б підійти.
Наложниця імператора знаходилася в неоднозначному становищі. Вона була як предметом великої уваги й заздрості, так критики і презирства. Сов'єшу вважав, що звичайний статус Рашти, ймовірно, міг зачепити гордість знаті. З цієї причини деякі імператори видавали своїх наложниць за інших аристократів, присвоюючи їм дворянський статус, але навколо Рашти ходило забагато зайвих розмов, щоб таким чином приховати її походження. Протягом місяця вельможі лише робили вигляд, що вони приязні до Рашти, через Сов'єшу, який піклувався про неї.
Тому ніхто не зголосився на цю посаду, й він не мав іншого вибору, як віддати наказ.
- Їй потрібна ровесниця, тож візьміть до уваги різницю у віці.
Слуги та помічники обмінялися зніяковілими поглядами між собою.
***
- Ви маєте на увазі цю... цю біглу рабиню! Ви збожеволіли?
- Тату! Як ви могли сказати це матері?
Руки барона Ланта рясно тремтіли та пітніли:
- Бігла рабиня? Ні, вона не бігла рабиня, вона простого ро-
- Навіть якщо вона не бігла рабиня, це все ще проблема, оскільки кожен так вважає!
Баронеса Лант притулила долоні до рота і поглянула на свого чоловіка:
- Ви хочете, щоб я прислуговувала біглій рабині? Люди сміятимуться наді мною, так само як і над вами й над нашою Джес. Наче барон Лант нижче статусом за рабиню!
Барон Лант вірив, що Рашта - чарівна та прекрасна жінка, і, що одного дня всі вельможі полюблять нову наложницю. Але це буде в майбутньому, а зараз люди були поганої думки про Рашту. На жаль, те, що казала баронеса Лант було правдою.
- А як щодо вашої племінниці Езі...
- Ви пропонуєте вирішити її майбутнє за неї просто тому, що вона не ваша племінниця? У вашій великій родині є щонайменше три племінниці, чи не так?
- Ви не знаєте їх. Вони не ті, кому можна віддати під опіку іншу людину.
- О, господи, бачите? Що за виправдання!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повторне заміжжя імператриці
Исторические романыНав'є була бездоганною імператрицею, однак імператор хотів мати дружину, а не колегу. І ось він покинув її, залишивши поруч із собою рабиню. Все було добре, допоки Нав'є не почула як імператор обіцяє рабині зробити з неї імператрицю. Після довгих м...