РОЗДІЛ 5 - Зрівнятися з ким? (2)

78 15 7
                                    

Імператорський палац гудів новинами про ув'язнення Лори.

За чутками, покарання фрейліни імператриці імператором - прямий прояв його любові до Рашти. Це було її перше неофіційне змагання зі мною, і вона виграла. Я не чула ці плітки особисто, розлючені фрейліни самі переказали мені їх.

- Я мала бути там!

Фрейліна, яка купала Рашту, вигукнула, що якщо б вона була тоді з нами, то тримала б мене подалі від рабині.

- Але я думаю імператору вона справді подобається.

- Раніше я захоплювалась Його Величністю, але цього разу він навіть не слухав імператрицю.

Незважаючи на їхній гнів, фрейліни були схвильовані майбутніми подіями.

- Минуло лише декілька днів після того, як імператор зустрів її. Я хвилююся.

Я нічого не могла вдіяти з цією ситуацією.

Коли ми бачилися одне з одним в центральному палаці, Сов'єшу та я робили вигляд, наче нічого не відбулося. Я зосереджувалась на своїй роботі і старалася забути про те, що сталося того дня. Залишаючись в своїй кімнаті, на самоті, я згадувала холодний погляд Сов'єшу і відчувала рану в своєму серці, але вона боліла менше, коли я була зайнята справами.

Через п'ять днів термін перебування Лори у в'язниці закінчився і я піднялася вежею, щоб першою її зустріти. Я попросила інших фрейлін підготувати для Лори ванну в моїй кімнаті та принести їх трохи супу, в той час, як сама замовила її улюблений торт.

Аж раптом мене відвідав помічник Сов'єшу та повідомив:

- Його Величність імператор хоче вас бачити.

- Мене?

- Так.

Для чого він покликав мене? Я кивнула та повернулася до графині Елізи.

- Коли торт прибуде, скажіть Лорі прийти сюди та поїсти. Потім дайте їй знати, що вона може відпочити пару днів, перш ніж повернутися на роботу.

- Так, Ваша Величносте.

Я знову повернулася до помічника, кивнувши, й він швидко повів мене за собою. Йдучи до східного крила палацу, я помічала, як атмосфера навколо змінювалася, навіть коли мене оточували ті самі стіни. Можливо, справа в тому, що це крило було оформлене в зовсім іншому стилі.

Повторне заміжжя імператриціWhere stories live. Discover now