BÖLÜM 3

12.7K 382 84
                                    

RÜYA'NIN AĞZINDAN

Anın getirdiği şokla Aras'a baktım. Zekası, kesinlikle kendinden büyük birini bile parmağında oynatırdı. 5 yaş kesinlikle onun için 20'ye bedel gibiydi. Benim AQ'üm ile dalga geçerdi, eğer bilseydi.

"Aras oğlum, hadi biz gidelim. Rüya ablanın işi vardır şimdi, " Kaya boğazını temizleyip sözlerine devam etti.

"Oğlum, az önce olanları unutuyorsun tamam mı? " deyip göz ucuyla bana baktı. Ben de gözlerimin içine bakmasına utanarak gözlerimi kaçırdım.

" Aa babacım, ben ne görecektim ki?" Aras'ın bunu deyip babasına göz kırpmasına şaşırmadım desem yalan olurdu. Hâlâ neye şaşırıyorsam? Hem göz kırparken bile küçücük olmasına rağmen, karizmatik durmuştu!  Bunlar babalı oğullu beni düşürme planları yapıyorlardı galiba.

"Şey, ben artık gitsem iyi olur evde bir kaç işim var " deyip hafif kafamı eğdim. Çünkü birinin gözlerine bakıp yalan söyleyemiyordum. Hem, şey ne Rüya!

"Utanma." diyen Kaya gözlerini dikmiş bakıyorken daha da utanmıştım. şimdi nasıl konuşayım ben? 

"Ben seni bırakayım. Bende oradan geçiyorum ve seninle bir şey konuşmam gerekiyor". Nereden geçiyorsun? diye sormak istesem de sadece kafa salladım. Kaya'nın sözü biter bitmez Aras aniden söze atladı. Ama keşke konuşmasaydı. Zeka bu çocuğa fazlaydı!

"Babacım, yoksa Rüya ablaya evlenme mi teklif edeceksin?" Ben şok olmuş gözlerle Aras'a bakıyordum. Kaya'nın da benden bir farkı yoktu. Yüzüm kırmızıdan mora çalarken Aras gülmeye başladı. Şaşkınca gülen yüzüne baktım. Daha ne kadar alay edecekti halimize? Küçük çöpçatan.

"Aras, oğlum böyle bir şeyi aralarında bir şey olmayan birilerine demek fazlasıyla kötü. Bir daha söylemek yok ." Diyerek bana döndü. Hey, yüzünde ima mı vardı onun?

Çalan telefonuyla ilgilenmeye başlayınca biraz olsun rahatlamıştım.

"Bekleyin, geleceğim." Hararetli konuşması bitince yanımıza geldi ve saate baktı. elefonu kapatıp,

"Her neyse, acil bir işim çıktı. Aras, Rüya ablan ile iyi anlaş, çünkü artık hep beraber olacaksınız." deyip arabasına binip gözden kayboldu. Oğlunu daha tanışalı 2 gün olan bir kadın ile yalnız mı bırakıyordu? Sorumsuzun tekiydi! Aras benim elimi tutup yürümeye başladı. Ben de hala ne demek istediğini düşünüyordum.

*******

Sonunda Kaya'nın evine geldiğimizde kendi evimde temizlik yapacağım için, Aras'ı bırakıp direkt yola tekrar çıkmıştım. Eve geleli  bir saat falan oluyordu. Temizlik de birazdan biterdi.

Çalan kapı ile bulaşıkları yıkadığım için köpük olan elimi yıkamaya eğilmiştim ki kapı tekrar ama daha sert bir şekilde çalmaya başladı. Ben de ufak ufak sinirleniyordum. Kimdi  şimdi bu!?

Elimi bile yıkamadan kapıya yöneldim. Sinirden delikten bile bakmadan kapıyı açtım ki karşımda duran kişiyle olduğum yerde kalakaldım. Hayat benimle dalga geçiyordu...


Huh, 3'te bitti...

Umarım düzenlemeler okuma ile oy arasındaki farkı biraz olsun yakınlaştırır ;))

BEBEK BAKICISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin