BÖLÜM 13

4.8K 207 77
                                    

Baba-oğul kavgasının sesi odama kadar gelirken gülüyordum. Ya, Oggy kedi mi köpek mi diye tartışıyorlardı. Kaya, kedi derken Aras, köpek diyordu ki gerçekten de kediydi.

"Hey, Kaya Bey. Hala aynı tartışma mı?" Kaya sesimi duyunca bir an sustu.

"Bey?" Kendi kendine soruyor gibiydi.

"Evet, bey." Gülümseyip Aras'a döndüm. Sırıtıyordu, bücür.

"Rüya abla, Oggy kedi mi köpek mi?" Hala aynı konuydu... Kaya'nın inadına düşündüğümün tersini söyledim.

"Köpek, bebeğim." Aras'a göz kırptığımda, Kaya göz devirdi. Hah, gıcık.

"Yok, ikiniz de bir göz doktoruna gidin." Bence sen git, Kaya.

"Boşuna kavga ediyorsunuz, internetten bakmak iki saniye." Bu çocuk gittikçe daha da zeki oluyordu.

"Haklısın, ablacım. Getir telefonumu." Aras hemen telefonumu getirdi. Bende Google'a girip arattım ki telefonu elimden çekti, Kaya.

"Hey, önce iddia." Kaşlarımı çattım.

"Ne iddiası?" Yarım ağız sırıttı.

"Kazananın bir isteği yerine getirilecek." Kaybedeceğimi bile bile kabul ettim. Çünkü neden? Çünkü ben, bir aptaldım.

"Peki, kolla kendini." Telefonumu geri verince direkt, 'kedi' yazısını gördüm. Bitmiştim ben...

"İşte, kazandım. Ve Rüya, yukarı gelir misin?" Neden?

"Peki." Beraber yukarı çıktığımız an Kaya beni odaya çekip kapıyla arasına sıkıştırdı.

"İsteğim, beni öpmen." Ne!? Beyefendilikten azgın ergenlere dönmüştü.

"Ne saçmalıyorsun!?" Kaşları çatıldı.

"Saçmalamıyorum. Çok ciddiyim. İsteğim, beni öpmen." Delirecektim, ne istediğinin farkında mıydı bu?

"Hayır, öpmeyeceğim." Dediğimde çekilir gibi oldu ama sonra yine durdu.

"Bir saniye ya, senin bana bir öpücük borcun vardı sanki. Ha?" Ne!?

"Yok sen iyice delirdin."

"Hayır, çok net hatırlıyorum. Bizim ikinci karşılaşmamızdı sanırım. Kafama kağıt atılmıştı ve kağıtta,' artık Kaya'yı öp.' yazıyordu. Yanlış mıyım?" Sen onu unutmadın mı ya? Ah Şule ah, yaktın beni.

"Onu ben yazmadım sonuçta borç benim değil." Sabır çekip kafasını eğdi.

" Neden şu an sadece isteğimi yapmıyorsun. Sadece öp." Nasıl yapacaktım ki ben, utanırdım.

Kafamı onaylarcasına kaldırdığımda o da eğdi ki kapı tıklatıldı. Ama tam o an dudaklarımda hissettiğim baskıyla gözlerim kocaman açıldı. Kaya beni öpmüş müydü? Bu adam iyice değişiyordu!

"Hep böyle oluyordu, değiştirdim. Sen öpmezsen ben öperim." Sırıtıp kapıyı açıp çıktı. Kapı aralığından bana bakan Aras da sırıtıp gitti. Babası kılıklı.

Gerçekten öpmüştü, hem de ansızın...

Kaya'nın ağzından

Onu yukarı çağırdığımda amacım onu sinur etmekti ama peşimden gelirken büzdüğü dudaklarına dayanamadım. İçeri girdiği gibi onu kapı ile arama aldım.

"İsteğim, beni öpmen." Yüzünde oluşan ifadeye gülmek istedim.

"Ne saçmalıyorsun!?" Tamam, saçmaladığım konusunda hemfikirdik. Güzel...

"Saçmalamıyorum. Çok ciddiyim. İsteğim, beni öpmen." Sus Kaya, sus.

"Hayır, öpmeyeceğim." Rahatsız olduğunu düşündüğüm için tam geri çekiliyordum ki istemeden çenesini hafifçe kaldırdı. Bende eski pozisyonuma döndüm. Öpecekti, yani umarım...

"Bir saniye ya, senin bana bir öpücük borcun vardı sanki. Ha?" Aklıma gelen anıyla içimden 'kötü adam' gülüşüyle güldüm.

"Yok, sen iyice delirdin." Delirdigim konusunda hemfikirdik. Güzel...

"Hayır, çok net hatırlıyorum. Bizim ikinci karşılaşmamızdı sanırım. Kafama kağıt atılmıştı ve kağıtta,' artık Kaya'yı öp.' yazıyordu. Yanlış mıyım?" Bana, 'sen hâlâ nasıl hatırlıyorsun?' bakışı attı. Ama bilmiyordu, onunla ilgili her şeyi hatırladığımı.

"Onu ben yazmadım sonuçta borç benim değil." Şule'ye sonra teşekkür edecektim.

"Neden şu an sadece isteğimi yapmıyorsun? Sadece öp."  İyice azgın teke çıkmıştım!

Kafasını biraz daha kaldırdığında onayı almıştım. Bende kafamı eğmeye başladığımda kapı tıklatıldı. Kapıyı sikti edip dudağımı dudaklarına bastırdım. Gözleri kocaman olmuş, bana bakıyordu. Siktir, onu öpmüştüm!

"Hep böyle oluyordu, değiştirdim. Sen öpmezsen ben öperim." Öpmüştüm ulan!

Ona bakıp ilerledim. Kapıyı açtığımda Aras muzipçe gülüyordu. İşte benim oğlum!

ŞİMDİ HERKES RAHAT BİR NEFES ALABİLİR. SONUNDA ÖPÜŞTÜLER, NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BAKALIM SAHNE HAKKINDA? 

HER NEYSE, OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. SİZİ SEVİYORUM ❤️

VE BUNLARI ANMADAN DA GEÇMEK İSTEMİYORUM.

Mbizimgrup

IkKaracaolan

Rukenakyuzz   

BU ÜÇ KİŞİ GERÇEKTEN ÇOK DESTEK OLDU, TEŞEKKÜR EDERİM❤️

Ayy, neden büyük yazmışım ki? Aşırı sinirimi bozdu...

Neyse, bu arada gerçekten bu üçü olmasa belki de bu kadar büyümeyecektim. Kitabı büyütmemde çok yardımcı oldular. Teşekkür ederim aşklarım 😻

BEBEK BAKICISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin