Kaya benden yavaşça ayrıldığında kapıdan gelen kıkırdama ile resmen kafamı göğsüne gömmüştüm. Aras bizi basmıştı!
"Oğlum, sana içerde kalmanı söylemiştik ama." Kaya yakınırcasına konuşurken ben hafifçe güldüm. Duyulmamıştı ama kafam göğsünde olduğu için, Kaya hissetmişti.
"İyiki gelmişim, hep bu anı bekliyordum." Bebeğim, ciddi misin?
"Neyi bekliyordun tam olarak?" Kaya'nın göğsünden kafamı kaldırıp tek kaşımı kaldırdım. Aras sorumla sessiz kalmış hızlıca çıkmıştı. Babasının oğlu işte.
"El kadar çocuğa bak ya, neler diyor." Güldüğümde o da gülümsedi. Yapma, eriyorum be!
"Ne o, oğlun senden hızlı çıktı." Gülerek konuşmam ile o da küçük bir kahkaha attı.
"Gerçekten ya. Öpen ben, öpmemi bekleyen o." Tabii ben durur muyum, yapıştırdım cevabı.
"Babası kılıklı işte, ne yapacaksın?" Şirin olduğunu düşündüğüm sırıtmam ile arkamı döndüm ki kolumdan çekip sarıldı.
"Bugün lunaparka gidelim mi? Hem Aras'ta nefes alır. Son olan olaylar onun için ağırdı." Haklıydı, hepimizin nefes almaya ihtiyacımız vardı.
"Bencede, eğleniriz güzel güzel." Kulağımın dibinde mırıldanmasıyla ona döndüm.
"Asıl eğlenceyi ben evlenince göstereceğim ama işte, şimdilik bununla idare edeceğim." Duymuştum ama anlamamıştım.
"Anlamadım?" Duyduğumu fark ettiğinde geri çekildi.
"Yok bir şey güzelim. Diyorum ki, hemen şimdi mi çıksak?" Omuz siktim.
"Ben hazırım, hemen çıkabiliriz." Kaya kafasını sallayıp Aras'ı almaya gitti. Bende bir türlü almaya fırsat bulamadığım çantamı bavulumun üstünden aldım.
"Rüya, hadi biz çıkıyoruz." Kaya'nın aşağıdan bağırmasıyla direkt çıkmıştım odadan. Aşağı indiğimde gördüğüm ikiliyle nutkum tutuldu.
Aras kaputun üstünde oturmuş, bir dizinin kendine çekmişti ve Kaya'da hemen yanında arabaya yaslanmıştı.
Bu görüntüye dayanamayıp fotoğraflarını çektim.
(Bayılıyorum bu diziye ya ❤️)Ben onlara hayran hayran bakarken Kaya, yaslandığı arabadan ayrılıp yanıma geldi. Elini belime koyduğunda bir an irkildim.Asla alışamayacaktım sanırım.
"Rahatsız mı oldun, özür dilerim." Omuzlarını düşürüp hemen geri çekildi. Senin kalbini yerim be adam!
"Rahatsız olmadım Kaya. Eğer rahatsız olsam bunu sen beni öptüğünde söylerdim, değil mi? Sadece hala alışamadım." Yavaşça yanına gidip elini tuttum.
"Gidelim mi, sevgilim." Kaya, ona sevgilim dememle elimi daha çok sıkıp arabaya doğru çekiştirdi. Beni ön yolcu koltuğuna oturtup Aras'ı almak için geri döndü. Of of, bu ikiliye fena şekilde düşüyordum. Kaya da sürücü koltuğuna binince ikimize teker teker baktı.
"O zaman başlasın eğlence!" Neşeli sesiyle benim de neşem kat be kat artmıştı. Teşekkür ederim Allah'ım, bu iki erkeği hayatıma soktuğunu için. Hangi sevabımın karşılığıydı bunlar?
"Başlasın bakalım."
********************
Lunaparkın hemen önünde duran garaja arabasını park eden Kaya'yı bekliyorduk 10 dakikadır ama Kaya bir türlü gelmiyordu. Tam adım atıyordum ki kapıdan görünen Kaya ve yanında gelen kadın ile kaşlarım çatıldı. Kaya kadını dinlemiyor doğruca yanımıza geliyordu ama kadın konuşuyor, cilveli cilveli saçını parmağına doluyordu. Ama tatlım, bu böyle olmaz ki? Sen bir parmağını doluyorsun, ben 10 parmağımı dolayacağım.
Hızlı adımlarla onlara ilerlerken Aras'ı da kendimle çekiştiriyordum. Öldüreceğim seni yelloz!
Saçına asıldığım gibi kadın çığlığı basmıştı. Oh olsun, sen ne hakla benim Kaya'ma yürürsün!?
"Geberteceğim seni, yolacağım tek tek saçlarını!" Kaya belimden tutmuş çekiyordu ama kadının saçını asla bırakmıyordum. Yolana kadar da bırakmaya niyetim yoktu.
"Bırak Kaya, ağzını yüzünü patlatayım. Nasıl sana cilve yapar ulan!" Aklıma geldikçe daha da sinirlenip saçını çekiştiriyordum.
"Şikayet edeceğim seni, polisi arayın!" Kadın baktı, bırak bırak demekle olmuyor polisi katıyordu ama bu yine beni durdurmaya yememişti. Gözüm dönmüştü resmen!
"Arayın umrumda değil. Bu kadının bütün saçlarını tek tek eline vereceğim!" Bağırışımla bir kadın korkmuş olacak ki eline aldığı telefonu tekrar cebine koymuştu ama kocası olduğunu düşündüğüm adam direkt aramıştı.
"Burada kavga var, iki kadın saç baş kavga ediyorlar." Ben saçını yoluyordum, doğru açıklayın şunu be!
"... Mahallesi, ... Caddesi, ... Sokağı. Adım Kamil, burda yaşıyorum evet. Tamam." Adresi vermişti hain. Onun da saçını yolsaydım iyi olurdu ama bütün ilgimi bu kadına vermiştim.
"Rüya, güzelim bırak bak polis geliyor." Son kez çekiştirdi ama bu çabası da boşa çıkınca durdu. O sırada etraftan yükselen polis sesleriyle ben daha ne olduğunu anlamadan göz açıp kapayıncaya kadar gerçekleşmişti olay.
İki kadın polis beni tuttukları gibi arabaya bindirdiler.
Elimi kelepçelediler.
Polis merkezine getirdiler.
Ve son olarak, şu an nezarette oturmuştum. Parmaklıkların arkasından bana sinirli sinirli bakan Kaya, bu halime kahkaha atan Aras ile gülümsedim. Gelmişti sonunda."Sen bir avukatın saçını yoldun ve sadece tek bir günle kurtuldun. Ya daha fazla ceza yeseydin?!" Kaya sinirli sinirli konuşuyordu ama umrumda değildi.
"Kadın sana sulandı, kimse sevgilime sulanamaz!" Sevgilim derken bastıra bastıra söylemiştim.
"Yine de, kadına bakmadım bile. Neden kavga ettin ki?" Direkt nedenini söylemiştim.
"Seni seviyorum ve kıskandım. Oldu mu?" Evet, aşk itirafımı romantik bir akşam yemeğinde bende söylemek isterdim ama işte, hayat sürprizlerle doluydu. Şu an nezarette sevdiğim adama itiraf etmiştim. Neyse, ilerde çocuklarımıza anlatacağımız bir anımız olmuştu işte, fena mı?
"Ne?" Şaşkın Kaya ile gülüp yeniden kalktığım yatağa oturdum. Bende ilk duyduğumda böyle olmuştum, sende öyle kal işte Kaya efendi.
EVETT, GÜNÜN İKİNCİ BÖLÜMÜ İLE GELDİM. ASLINDA BÖLÜMÜ YARIN YAZIP ATACAKTIM AMA KUZEN TERÖRÜ YÜZÜNDEN HEMEN YAZIP ATMAK ZORUNDA KALDIM.
HER NEYSE, UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR ❤️
RÜYA'NIN HAKLI MIYDI YAPTIĞINDA?
BÖLÜM HAKKINDAKİ FİKİRLERİNİZİ BURAYA ALAYIM BAKAYIM.
Ben olmak deli??? Hala büyük büyük yazılar psikolojime oynuyor... Ben hangi kafayla yazdım bunları? Anlamıyorum, geçen sene nasıl bir ergenlik yaşıyordum?
Neyseeee, sakinim.
Öptüm, sevdim sizi 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI
Teen FictionHerkesin iş adamı olarak bildiği Kaya Eroğlu ve jesti yüzünden işinden olan bir Anaokul öğretmeni... Ya o öğretmen, bakıcı olarak işe başlarsa? Hem de bir mafyanın çocuk bakıcısı... Kaya Eroğlu'nun minik oğlu Aras, okuldan kaçtığı için kaybolmuştu...