Herkes hemen bıraksın işi gücü buraya gelsin KSJSNSBS
Sınavların bitmesi ve yaz tatilin başlamasına az kalması şerefine Aras için ayrı bir kitap yazmak istiyorum ama kurgu hakkında en ufak bir fikrim yok. Bu yüzden şöyle bir şey düşündüm,
Herkes minik minik kesitler yazsın ve biri diğerinin devamını getirsin. Bende bunu düzenleyerek kitap haline getireyim. Deneyelim mi? Bir de düşünsenize kitap basılıyormuş... KSKSJSSG
Neyse, hemen bir tane yazmaya başlayın. İlk kim yazarsa başa onu koyacağım devamını da siz getirin.
Bb aşklarım 😘🫀
Peki bu duyurudan hemen öncede buna benzer bir şey atmam ama beni kimsenin umursamaması... Bugün de kendime yakayım 🚬
GN brolar.
Sabah görenler için, GüNaydın.
*Alakasını sorgulamayın.*
Gece görenler için, Good Night ☄️
Aras'ın kitabı yayında!
Adı, Bir Aşk Meselesi...
Klişe, cringe derseniz bir şey demem çünkü biliyorum jsjsjsjd
Neyse, iyi okumalar 🫀
*Yeni eklendi*👇🏻
"Kendi kitabımı beğenmeyip tekrar kaldırdım, müthiş biriyim ya💅
Böyle yazıp yazıp sileceğim, sonra aniden yükselişe geçecek ve ben silemeyeceğim... Sanki yükselme dönemleri varmış gibi, Mafyanın Bakıcısı aniden yorumlar, oylar alıyor. Sonra bir anda toptan kesiliyor. DELİRİYORUM"
Ve bir şey daha. Sınıf arkadaşım vefat etti. Bunu görenler bir Fatiha dahi olsa okuyabilir mi lütfen...
Kendisi benim için çok değerli biriydi, iyi kötü bir sürü anımız vardı. Asla yerinde duramazdı ama sınıfa sığamayan çocuğu, tabuta sığdırdılar...
Her neyse, sizden ricam lütfen bir Fatiha dahi olsa okuyun.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Bunun hakkında başka bir şey daha söyleyeyim. Onunki kaza, hastalık ya da normal bir ölüm değildi. Kendisi intihar etti.
Herhangi biri, sizin hayatınızdan önemli değil. Notmuş, sınavmış yok kız/erkek arkadaşmış hiçbiri sizden değerli değil. İntihar etmeyi illaki düşünmüşsünüzdür. Çünkü bende düşündüm ama arkadaşımın ailesini gördüğümde kafamdan sildim attım.
Annesinin nasıl fenalaştığını, babasının aniden dizlerinin tutmayışını ve yere düşüşünü, ablalarının ağlama krizlerini, abisinin elinde silahla gelip kafasına sıkmaya çalışmasını... Bunları gördükçe ailemi gözümün önüne getirdim. Belki daha beter olacaklar, diye düşünüyorum ve o düşünce yapacaklarımın önüne geçiyor. Ergenlik dönemlerinde duygularımıza yeniliyoruz ve saçma sapan şeyler yapıyoruz. Kendimden örnek vereyim, çok şey yaptım ve şimdi o kadar pişmanım ki.
Arkadaşımın kanlı mektubunu okuyordu ablası, teyzesi. Altını çize çize, ben edebiyat hocasına hakkımı helal etmiyorum, demişti. Edebiyat hocası yüzünden neredeyse sınıfta kalıyordu çünkü. Ablası emin gibiydi bir not yüzünden öldüğünden. Bir not yüzünden değer miydi, ölümüne?
Her neyse, içimi döktüm. Şimdi misafirlerle uğraşma vakti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI
Teen FictionHerkesin iş adamı olarak bildiği Kaya Eroğlu ve jesti yüzünden işinden olan bir Anaokul öğretmeni... Ya o öğretmen, bakıcı olarak işe başlarsa? Hem de bir mafyanın çocuk bakıcısı... Kaya Eroğlu'nun minik oğlu Aras, okuldan kaçtığı için kaybolmuştu...