Uykumdan suratıma dökülen su ile uyandım. Başımda dikilen annem ve ablalarım bana gülerken ben, onlara sinirle bakıyordum. Bir insan uykudan böyle mi uyandırılır?
"Eğer sen kalkmazsan, Kaya evlenecek başkası bulacak. Saat 12.45 eğer şimdi kalkmaz ve gelinliğini giymeye gitmezsen Aylin, senin yerine gider." Aylin lafını duyunca resmen yataktan fırlamıştım.
"Kim uyuyormuş, ben mi? Hadi, gelinliğimi almaya ve beni hazırlamaya gidiyoruz." Hepsi bana gülerken, ben onlara ciddiyetle bakıyordum.
"Ne demiştim ben, Aylin diyince kalkacak dememiş miydim size?" Bu dahiyane fikir, Zeynep ablamdan çıkmıştı. Kıskanç oluşum ki bence değilim, hep önüme çıkıyordu böyle.
"Neyse neyse, neresiydi gelinlikçi?" Annem bakışlarını bana dikmiş, sorusuna cevap bekliyordu.
"(İsmi size bırakıyorum. Hangisini koyacağımı şaşırdım bu yüzden fiyakalı bir isim düşünün MSKSNSN) ... , anne." Annem memnunca gülümsedi. Biliyordu çünkü, evlenince en çok gitmek istediğim gelinlikçi oydu. Kaya bunu öğrenince, anında götürmüştü.
"Var mı sizde fotoğrafı? Torunlara bakmaktan seninle gelemedim." Annem üzgünce konuşunca yanına gidip yanağını öptüm.
"Olur mu öyle şey, anne? 7 torunun var, normal değil mi gelememen? Hem bak, fotoğraf bu."
(BEN GELİNLİĞE BAYILDIM, SİZCE NASIL? RÜYA SADE AMA GÜZEL ŞEYLERİ SEVDİĞİ İÇİN BÖYLE BİR ŞEY OLSUN İSTEDİM.)
Annem bir bana bir de gelinliğe baktı. Gözlerinin dolmasını an bean izledim.
"Kızım, melek mi olacaksın sen? Bir kuş daha uçtu yuvadan." Bende iyice duygusallaşmıştım.
"Ay, yeter! Kızım düğünü var bugün, hadi Kaya alacak bizi." Yasemin ablam durumu hemen toparlayıp bizi zorla dışarı çıkardı. Düğün, 19.00'daydı.
"Neredeymiş?" Derya ablam ciddi miyim diye baktı.
"Bunu bizim sana söylememiz gerekmiyor mu?" Kaşlarımı kaldırıp teker teker dördüne baktım.
"Neden, bekçisi miyim Kaya'nın?" Ablam gülünce kaşlarım çatıldı.
"Bunu sen diyince ciddi olamadım. Sen değil miydin, Kaya sırf beş dakika sonra aradı diye oteli basan?" Tamam, yapmıştım ama sorun neden yapmıştım.
"Off, arıyorum." Odama dönüp telefonu aldım ki mesajları gördüm.
Kaya: Bebeğim, yarım saattir kapıda bekliyorum.
Kaya: Bensiz mi çıktınız?
Kaya: Ses geliyor ama bilmiyorum.
Kaya: Eve hırsız mı girdi!?
Kaya: Cevap versene, gülüm. Endişeleniyorum.
"Kapının çaldığını nasıl duymadınız siz!?" Herkes anında kapıdan gelen sese odaklandı. Sanırım hırsız sandığı için içeri girmeye çalışıyordu. Zeynep ablam kendine dikkat ederek kapıyı açtı ki Kaya o sırada kapıya omuz atıyordu. Kapı açık olduğu için boşluğa düştü ve yeri boyladı. Hepimiz gülerken Kaya, yerden homurdana homurdana kalkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI
Teen FictionHerkesin iş adamı olarak bildiği Kaya Eroğlu ve jesti yüzünden işinden olan bir Anaokul öğretmeni... Ya o öğretmen, bakıcı olarak işe başlarsa? Hem de bir mafyanın çocuk bakıcısı... Kaya Eroğlu'nun minik oğlu Aras, okuldan kaçtığı için kaybolmuştu...