Sabah gözlerimi açtığımda aklıma dünkü itiraf geldi. Tabii birde Kaya'nın 'tehlikeli' işi. Tehlikeli derken neyden bahsettiğini o an anlamamıştım ama sonra kafama bir kaç fikir dank etmişti.
Tefeci?
Yan kesici?
Ve en tehlikelisi, mafya?Uyandığım andan beri bunları düşünüyordum. Bunları onunla konuşmak istiyordum ama dünkü itirafı yüzünden de yanına gitmekten utanıyordum. Ne yapacaktım ben?
"Abla, uyandın mı?" Aras'ın sesiyle kapıya döndüm.
"Uyandım, bebeğim." Aras koşarak yatağa zıpladı. Çekirgem benim.
"Hop, düşeceksin." Beni dinlemeyip yatakta zıplamaya başladı. Yerim seni, çocuk.
"Babam, senin artık annem olduğunu söyledi. Doğru mu, artık annem misin?" Ne demişti o, annem mi? Ah Kaya ah, niye hep kendi bildiğini okuyorsun? Şimdi ne diyecektim çocuğa?
"Bebeğim, senin gerçek bir annen var zaten, ben sadece ablan olabilirim. Anladın mı?" Sarıldığımda yavaşça kollarımdan çıktı. Minik omuzları düşmüştü.
"Annem değil misin?" Ne kadar üzülsem de kafamı olumsuz anlamda salladım. Özür dilerim, bebeğim.
Aras koşarak dışarı çıkınca oflayarak kalktım. Üzülmüştü ama ona yalan söyleyemezdim, kendime yalan söyleyemezdim.
"Rüya, Aras ağlıyor. Bir şey mi oldu? Az önce bana 'yalancı.' diye bağırıp odasına çıktı. Çok sinirliydi. Ne dedin ona?" Kaşları çatıktı.
"Asıl sen ne yapıyorsun? Ona, 'Rüya artık annen.' demişsin. Ne dediğinin farkında mısın? Çocuğa öyle söyleyip beni de zor durumda bıraktın. Neden yaptın!?" Sonunda bağırdığımda kaşları daha da çatıldı.
"Sabrımı zorlama, Rüya. Ne dediğimin ve ne yaptığımın farkındayım." Bu kendini ne sanıyordu?
"Saçmalamayı kes! Hadi, sabrını zorlarsam ne olacağını görelim. Ne yaparsın, öldürür müsün? Tehdit mi edersin? Hodri meydan, sen Kaya Eroğlu isen bende Rüya Karaduman'ım. Bir saniye ya, tehlikeli iş felan diyordun. Sen mafya mısın?" Alaylı sesim onu sinir ediyordu ama umrumda değildi.
"Evet dersem ne yapacaksın?" Duraksadım. Ne?
"Ne, ne diyorsun sen?" Sesim saf dehşet içeriyordu. Mafya mıydı, Kaya?
"Aynen öyle, ben bir mafyayım ve sen, o mafyanın oğlunun bakıcısısın." Resmen başımdan kaynar sular dökülüyordu. Bırakacaktım kendimi yere, o olacaktı.
"Sence ben, bunları öğrendiğim halde burada durur muyum?" Resmen mafyaya kafa tutuyordum. Yürek yemiştim, başka açıklaması olamazdı.
"Daha dün, kafana kurşun yemekten kurtuldun, sevdiğim kadın olduğun için. Sence ben, bunları bildiğim halde seni bırakır mıyım?" Yok, delireceğim.
"Farkında mısın, her şey senin yüzünden oluyor!" Bağırışımla yüzünü buruşturdu. Hah, haspam. Tam ağzını açmıştı ki Aras'ın sesi geldi.
"Niye bağırıyorsunuz?" Şimdi tatlım, baban bir mafya ve beni kendi yarattığı karmaşa yüzünden burada kalmaya mecbur etti.
"Küçük bir tartışma, yok bir şey oğlum." Aras bana bakmıyordu. Kalbini gerçekten kırmıştım. Ama ne yapabilirdim ki? Onu oğlum gibi görüyordum ama Kaya'ya olan duygularımdan emin değildim.
Aras kafasını sallayıp çıktı. Ama ben büzülmüş dudakları yüzünden ağlardım ki. Benim de dudaklarım aşağıdaki doğru büküldü.
"Rüya, şimdi bir şey yapacağım ama lütfen vurma." Ne diyordu bu?
"Ha?" Anlamamıştım.
"Şimdi görürsün." Ve o an dudaklarımda hissettiğim baskıyla duraksadım. Yapmadım de, Kaya.
Baskı çekildiği an, Kaya resmen kapıya koştu. Ayağımda duran ev terliğini Kaya'ya fırlatınca sırtına çarptı. Oh olsundu, şerefsiz ya!
"Seni geberteceğim Kaya, gerçekten bu sefer geberteceğim!" Arkasından bağırıyordum ama merdivenlerden gelen yüksek sesle hala koştuğunu ve benden kaçtığını duyduğum. Bütün o ciddi halim kayboldu ve gülmeye başladım. Hâlâ çocuk gibiydi. Mafya, bana karşı çocuktu. Artık ona bücür diyecektim.
Yine aklıma beni öpmesi geldiğinde yutkundum. Allah'ın cezası!
EVET, BİR ÖPÜŞMELİ BÖLÜM DAHA. KAYA VE ÇOCUKSU HALLERİ BENİ BİTİRİYOR YA!!!
KAYA BU BÖLÜMDE HER ŞEYİ İTİRAF ETTİ VE RÜYA PEK BİR TEPKİ VEREMEDİ. ÇÜNKÜ GİDEMEZDİ HEDEF OYKEN.
HER NEYSE, UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ❤️
KAYA HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
RÜYA HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
ARAS HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
HEPİNİZDEN FİKİR BEKLİYORUM 💖
Ay tansiyonum düşecek! Büyük yazan benim ama en çok benim sinirim bozuluyor. Düzeltesim de gelmiyor skdjoısj
Mental sağlığım yerlerdeeeeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI
Teen FictionHerkesin iş adamı olarak bildiği Kaya Eroğlu ve jesti yüzünden işinden olan bir Anaokul öğretmeni... Ya o öğretmen, bakıcı olarak işe başlarsa? Hem de bir mafyanın çocuk bakıcısı... Kaya Eroğlu'nun minik oğlu Aras, okuldan kaçtığı için kaybolmuştu...