Anne demişti, Aras bana anne demişti! Hala inanamıyordum!
"Bebeğim, seni doğuran kişi annen olur sadece." Aylin'in aniden konuşması ile ona döndüm. Ne alakaydı, annelik sadece doğurmak mıydı? Öyle olsaydı, terk edilen çocukları evlatlık alan aile ne oluyordu? İlla kan bağı olmak zorunda değildi.
"Doğurup giden sen mi söylüyorsun bunu?" Kaya'nın sert sesi beni bile korkutmuştu.
"Sana söyledim zorun-" Kaya elini kaldırınca susmak zorunda kaldı.
"Hiçbir şeyde zorunda değildin, olmadın. Sen değil miydin, borç yüzünden kapımıza dayandıklarında, adamlara tüfeği doğrultan? O zamanki cesaretin neredeydi? 10 adama tüfek çekerken tereddüt etmedin ama bizim için tereddüte mi düştün? Hadi oradan, beni açık açık aldattın sen. Öğrendim, her şeyi öğrendim. Bu kapıdan çıktığın an, yediğin bütün bokları öğrendim. Geri gelme nedenin biz değiliz, para. O zaman da beni terk edip, o sikik adama zengin diye gittin. Deydi mi, seni kapının önüne koymasına deydi mi? Ya resmen, şirket dosyalarını onun için almaya geldin. Şaka mısın ulan sen!?" Feci şekilde bağırıyordu ve kimse bir tepki veremiyordu. Aras dışında. Annesinin kollarından çıkıp yavaşça yanıma geldi ve sarıldı.
"Kaya, gerçekten yanlış biliyorsun. Sana bunları, o sürtük mü söyledi?" İğrenir gibi konuşması ve bana sürtük demesi son noktaydı. Tam kalkacaktım ki , Kaya aniden Aylin'i kollarından tutup kaldırdı ve kapıya ilerledi. Kapıyı açtığı gibi dışarı atmasıyla gözlerim büyüdü. Ne yapmıştı böyle?
"Eğer bir daha Rüya hakkında kötü bir şey söylersen, dışarı atmakla kalmam. Anladın mı!?" Aniden bağırması ile hafif geriledi Aylin.
"Sana bir şey demiyorum, anne. Sadece git." Aras da kollarımın arasından konuştuğunda Aylin'in nefret dolu bakışları daha da arttı. Umrumda değildi açıkçası.
"Bu kız için sevdiğin kadını kapı dışarı ettin. Yoksa altına aldığında hamile kaldı diye mi böyle davranıyorsun? Eğer bu yüzdense-" midem bulanıyordu, bu kadından midem bulanıyordu.
"Az önce sana Rüya hakkında bir kötü şey daha söyleme yoksa dışarı atmakla kalmam dedim. Sen ne yaptın, yine kötü konuştun. Ne yapayım şimdi sana? Bir de gelmiş sevdiğin kadın diyorsun, sen misin sevdiğim kadın? O adama da böyle mi yarandın? Sevdiğin kadınım bilmem ne! Evet, birini sevdiğim doğru. Ama emin ol, o kesinlikle sen değilsin. Tek sevdiğim kişi, Rüya'm." Tehlikeli ses tonlaması ile biraz ürkmüştüm. Lanet olsun, korkutucu görünüyordu.
"Kaya, yapma." Artık dayanamamıştım.
"Peki, yapmayacağım. Siktir git şimdi!" Aylin, sabah olduğu gibi ağlaya ağlaya gitti. Tek fark, sabah üzgün bakan gözlerim, arkasından iğrenir gibi bakıyordu. Bir kadın, başka bir kadına iğrenç bir imayı nasıl yapardı?
"Hadi, geçelim içeri." Kafa sallayıp kollarımı Aras'a daha çok sardım. Beraber içeri geçtiğimizde Kaya beni durdurdu.
"Rüya, şu sahte sevgililik olayı ile ilgili artık konuşalım mı?" Hazır değildim ama kafa salladım.
"Bebeğim, biz babanla biraz konuşacağız, sen içeride film aç biz birazdan geliriz."Aras onaylayıp gitti. Kaya önden, ben arkada odaya girdik.
"Uzatmak istemiyorum." Dediğinde içimde oluşan hisle elimi sıkıca kapattım. Uzatmak istemiyordu, bitirmek istiyordu.
"Peki, bitiririz." Ne kadar zor olsa da söylemiştim.
"Bitirmek mi? Ne diyorsun?" Kaşları çatık bana dik dik bakıyordu. Ne yani, bitirmeyeceksek ne olacaktı?
"Şu sahteyi gerçeğe çevirmek istiyorum. Benim gerçek sevgilim olur musun?" Gözlerim büyüdü söyledikleriyle. Kaya ve ben gerçekten sevgili mi olacaktık? Aslında kararı bana bırakmış gibi bakıyordu ve sanırım bende istiyordum. Geçen sefer "mafya sevgilisi olmam!" triplerine girmiştim ya. Hah, işte bütün söylediklerimi unutun!
"Galiba bende." O kadar kısık söylemiştim ki sesimi duyduğunu sanmıyordum.
"Ulan, seni seviyorum kadın!" Bana sımsıkı sarıldığında duyduğunu anladım. Bana bir şeyler oluyor, yetişin a dostlar!
"Sana demiştim, gerçek olması yakındır diye. Bak." Sırıtması ile tokadı basmak istesem de beni öpmesi yüzünden bütün beynim işlevini yitirmişti. Bu beni neden her fırsatta öpüyordu?
Anında iç sesim atağa geçti.
Artık sevgilin çünkü mal?
EVETT, YENİ BİR BÖLÜM DAHA. BURADA AYLİN VE AMACINI YAZDIM. BİR DE SONUNDA GERÇEKTEN SEVGİLİ OLMALILAR DEYİP KAVUŞTURDUM İKİSİNİ.
HER NEYSE, UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR ❤️
AYLİN'İN AMACI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
KAYA'NIN GERÇEK SEVGİLİ TEKLİFİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
ARAS ANNESİNİN BÖYLE BİR ŞEY YAPMIŞ OLDUĞUNU TAHMİN ETMİŞ GİBİ BÜYÜK BİR TEPKİ VERMEDİ, SİZCE NEDEN?
Ağlayacağım... Bu ne!?????????
Neyseee, sakinim...
Ben gidem, giderken sizi öpem😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI
Fiksi RemajaHerkesin iş adamı olarak bildiği Kaya Eroğlu ve jesti yüzünden işinden olan bir Anaokul öğretmeni... Ya o öğretmen, bakıcı olarak işe başlarsa? Hem de bir mafyanın çocuk bakıcısı... Kaya Eroğlu'nun minik oğlu Aras, okuldan kaçtığı için kaybolmuştu...