לואי טיפל כל הלילה בבחור ששכב על הריצפה חבול ומדמם.
" מה שם שלך ?" שאל לואי את הבחור.
הוא היה מקועקע בכמה חלקים בידו ולואי לא יכל שלא לשם לב לקעקוע של להקה ישנה ביותר שבולט מעצם הבריח שלו.
הבחור לא ענה אז לואי פשוט שאל " אתה אוהב את D.f.w.u?"זאת הייתה להקה מוזרה וישנה . לא הרבה אהבו אותה.
הבחור ניענע בראשו כביטול ולואי היה מבולבל.
" אבא שלי אוהב, הוא קיעקע לי את זה על הגוף כשהייתי בן 15 "
אמר הבחור המסתורי.
"איך קוראים לך ?" העז לשאול שוב לואי.
" ליאם" ענה לבסוף.לואי עדיין היה מזועזע מהמעשים שצפה בהם חצי שעה קודם וממקרה הנוראי ששמע.
איך אבא יכול לעשות דבר כזה לבן שלו ?
-------" ה-הארי" קולה החלוש של מקיילה חזר.
" כן מקיילה ?" הארי הוריד את ראשו מטה אל עבר פניה הרזות של מקיילה .
הם ישבו על הספה של זאין מכוסים בסמיכה דקה ומרופטת כי לא היה דבר אחר לעשות.
הארי לא הפסיק לחשוב על מקיילה ועל הצעד הבא שלהם , הוא לא יכול להשאיר אותה אצל זאין לנצח.
" מים " הצלילה להחניק בין רצף השיעולים שלה.
הארי קם במידית מזנק בכדי להענות לבקשתה של מקיילה - הנסיכה שלו.
" בבקשה " הוא מלמל מניח בידה את הכוס.
היא ניסתה לחייך כאות תודה , היא ידעה שזה הדבר שהארי אוהב יותר מכל.
הוא אומר שהחיוך שלה זאת הסיבה שהוא חי, שהוא עושה את כל זה בכדי לראות אותו מתנוסס על פנייה.
היא רצתה להשיב לו גמול כי לא היה לה דבר לתת לו.
אך החיוך שלה לא בא למרות כל הניסיונות הלא מוצלחים.
היא שתתה ידה רועדת . בולעת את המשקה באיטיות כי לא יכלה להכניס הרבה הקיבתה הקטנה.
" לאט נסיכה, את לא רוצה ששוב תכאב לך הבטן " הוא ליטף את ביטנה שהייתה דבוקה לגבה אחרי חודשים של אוכל מועט.
מקיילה אף פעם לא הרגישה בנוח לגבי נגוף שלה והיא התרחקה מהמגע על הבטן שלה שלדעתה הייתה נפוחה מידי." מקיילה ," נאנח מתקרב אלייה.
" את מושלמת " מלמל באוזנה ועמוד השידרה שלה החל לרעוד כתגובה." א-איפה זאין" קולה יצא כלחישה אך הארי שמע והיא שמחה שיכלה להעביר את נושא השיחה ממנה. הוא שנאה את צומת הלב הזאת.
" אני לא יודע" נאנח חזר ללטף את בטנה ברוגע אוחז בה שלא תרטע אחורנית ממנו .לוחש שוב בכדי שהיא תבין יותר טוב , שתפנים " מקיילה. את מושלמת ותמיד תהיי "-------
" היי, אמ , מי אתה ?"
נייל הרים גבה כאשר ראה בחור עם שיער שחור ועיניים חומות עומד בכניסה לביתו ." זאין, זאין מאליק"
========================
המ, הפרק הבא כבר מוכן אז מה שנשאר לכן הוא להיות בשוק ולהגיב על זה.
נ.ב - איומי רצח בעינויים התקבלו בברכה:)
YOU ARE READING
» Adopted « Styles
Fiksi Penggemarהיא הייתה דיכואנית . היא לא האהבה את החיים מכיוון שכל דבר טוב שהיה לה נלקח ממנה באכזריות. אין לה משפחה, ועכשיו היא מאומצת. היא מגיע לבית , לבחורה עשירה וצעירה . שרלוט, ועכשיו היא צריכה להתמודד עם הילד השובב שנמצא יחד איתה , באותו בית , אותה קורת גג...