Bu Seferlik Böyle Olsun

707 18 2
                                    

Yeni bölüm biraz gecikti kusuruma bakmayın.Sınav haftası,proje ödevleri derken kendime bile zaman ayıramıyorum.Sizi de çok bekletmek istemiyorum bu beni üzüyor açıkcası.Elimden geldiğince çabuk yüklemeye çalışıyorum bölümleri.
Ayrıca oy ve destekleriniz için çok teşekkür ederim :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esila

----------------

Akşam yemeği hazır olduğunda mutfağa indim.Annem tabakları servis yaparken babam ile ablamı çağırdım.Yemek yerken annemin lafıyla yediğim yemek boğazıma takılıp öksürmeme neden oldu.

Ben doğru anladım değil mi?Tuğçe teyzelere yani Rüzgarlara gidecektik.Yok artık be.

Hemen bardağıma su doldurup bir dikişte içtim.Öksürmem biraz geçmişti.

''Bu da nereden çıktı anne şimdi?''

''Teklif ettiler çay içmeye kızım,o yüzden''

''Ee siz gidin peki ben evde kalıp kitap okurum,ders çalışmam da gerekiyor zaten''

''Saçmalama Esila ailecek gideceğiz ayrıca Mert amcan seni çok sevmiş,görmek istiyormuş.Güzel kızımı mutlaka getirin dedi''

Ne alaka ben diye içimden milyonlarca sorular sorup,senaryolar kuruyordum.Öğrenebilmemin tek yolu kabul edip gitmekti.Ki zaten ne kadar hayır desemde annem çok kararlıydı.Annemi geçtim babam girecekti araya,uğraşamayacağım.

''Peki anne,tamam geliyorum''

Yemekten sonra herkes hazırlanmaya odalarımıza çıktık.Üstüme salaş,yakası biraz  geniş gri bir tişört,altına siyah dar paça pantolon giydim.Rimel ve parlatıcımı sürüp saçlarımı dağınık topuz yaptım.Ardından pantolonumun  arka cebine telefonumu sıkıştırıp odadan çıktım.Aşağı salona indim.Babam ve annem hazır bizi ayakta bekliyordu.Ablam da ben merdivenlerden inerken odasından çıkmıştı.Babam evin anahtarını alıp evden çıktı.Ardından bizde beraber çıkmıştık.Hep beraber Rüzgarların evine gidiyorduk.Tabiki o evin Poyrazın da olduğunu unutmamak gerekiyor. Tam delirmelik bi gece.

İçimden sayıp,söverken evin kapısına gelmiştik.Annem kapıyı çalınca kısa sürede kapı açıldı.Kapıyı Poyraz açtı.

''Hoşgeldiniz''dedikten sonra kapıyı içeriye  geçebilmemiz için daha çok açıp,eliyle içeriyi işaret etti.

''Buyrun lütfen kapıda kalmayın''

Annem,babam,ablam ve arkalarından ben tedirgin adımlarla içeriye girdim.

''Hoşgeldin Esila''fısıltı gibi konuşan Poyrazın yüzüne bakıp ''hoşbuldum Poyraz''diyerek hemen annemlerin yanına oturma odasına ilerledim.Poyrazla ya da Rüzgarla yalnız vakit  geçirmek çok mantıklı bir seçenek değildi bu aralar benim için.

İçeriye geçip ikili koltuğa oturdum yanıma hemen Poyraz oturdu.5ya da 10dakika arasında Rüzgar da oturma odasına girmişti.Herkese hoşgeldiniz dedikten sonra gözlerini benim ve Poyrazın üzerinde biraz dolaştırdıktan sonra babasına baktı,ardından karşımdaki koltuğa oturdu.

Yüzünde gözünün altında hafif morluk vardı.Kimle  kavga ettiğini düşünürken birden Poyrazın yüzüne baktım.Poyrazın yüzü Rüzgarınkinden biraz daha kötüydü,sanırım yine kavga etmişlerdi.Bu konuyu hiçbirine sorup kurcalamayacaktım.

Aileler muhabbet ederken Tuğçe teyze çay servisi yapmaya başladı.Bende ona yardım etmek istediğimi söyledim.Mutfakta hazırlanmış keki keserek tabaklara yerleştirdim. Ardından oturma odasındaki herkese ikram ettim.Rüzgarın yüzüne hiç bakmadan tabağı pat diye tutuşturdum hatta.Mert amcaya tabağını verirken hafif gülümsedim oda karşılık vermişti.Bir tabakada kendime aldıktan sonra yerime oturdum.Çayımla beraber kekimi yedikten sonra Tuğçe teyze çayımı tazerlemek istediğinde onu durdurarak nazikçe istemediğimi söyledim.

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin