Merhabalar öncelikle 23Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramımız kutlu olsun.Ayrıca Regaip kandiliniz de mübarek olsun.
Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama birşeylere açıklık getirilecek bir bölüm olsun istedim en azından Esila'nın ne düşündüğü hakkında ipuçları veren bir bölüm olmasının iyi olacağını düşündüm.Umarım beğenirsiniz.
Multimedya:Esila
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
Esila
-----------
Şu iki üç gündür yaşadıklarım...Rüzgar'ın ilk baş ben aşık olamam demesi.Sonra gelip aşık olduğunu söylemesi.Şaşkınlık üstüne şaşkınlık,gariplik üstüne gariplikti.
Bana aşık olduğum kişiyi neden sormuyorsun demişti sanki birşeyleri ima ediyordu o zaman.Aşık olduğunu duyunca neden bu kadar sinirlenmiştim.Acaba başkasına aşık olduğunu düşünmem mi beni böyle yapmıştı?Kıskanıyor muydum onu ?Ama niye kıskanayım.
Belkide kendime itiraf edemiyorum.Hoşlanıyor olabilir-dim.Tamam ya hoşlanıyorum.Kıskandım çok.Ama bana aşık olduğunu duymamdan sonraki o şaşkınlığım,sevincim hepsi birbirine girdi lanet olsun ki.
Ondan kaçmam yere düşmem ayrı bir rezillikti.Salıncaktan kalkıp bardağı elimden atıp içeri kaçmam...O anki psikolojimle yapmıştım.Sonradan ise bayağı gülmüştüm.
Gece 3'te odama gelmiş olması ayrı bir delilikti.Öpmüştü beni.Yanaktan olabilir ama utancımdan kıpkırmızı oldum denebilir.Ama bana aşkım demesi,beni görmeye gelmiş.O saatte ağaca tırmanmış benim için.Salak.
Kendi kendime sırıttım.Üstüne üstlük özledim de demişti,sevgilim demişti.Düşündükçe kalp ritmim ani artışlar yaşıyordu adeta.
Sarhoşken ne dediğini bilmiyor desem.Çok fazla sarhoş olduğu söylenmezdi.Acaba bana sarhoşken gerçek duygularını mı itiraf etti.Birşey duymuştum.Sarhoş insanlar genellikle içinden ne geçerse yalansız konuşurlarmış diye ne kadar doğru bilmiyordum ama inanmıyor değilim.
Özledim dedi ya!! Of iyice salaklaştım.Ama hemen belli etmeyecektim duygularımı.Gerçekten sevdiğine inanacaktım,Batuhan'ın dediği gibi hemen hayatımda büyük değişikliklere neden olmasına izin vermeyecektim.Kaptırmayacaktım kendimi ona.Hoşlanıyordum kabul.Ama hemen belli etmeyecektim ona.
Bir de başımda Poyraz vardı.Eğer doğruysa iki kardeş gerçekten off.Poyraz bunu duyarsa ne tepki verir?
Kafamda birsürü sesler beynimin içinde birbirleriyle kavga ediyorlardı sanki.Aklımda takılıp kalmış bir sürü soru işaretleri vardı.Tek emin olabildiğim karar güvenebileceğim,mutlu olacağım,gerçekten aşık olup aşkımın karşılığını alabileceğim biriyle birlikte olacaktım.İnandığım kişiyle.
Rüzgar'ın bu akşamki hali belli etmesemde ya da belli etmemeye çalışsam da sevinmiştim,mutlu olmuştum.İlk defa onu öpmüştüm,mecburiyetten.Yoksa bağıracaktı.
Evden çıkarken bana sarılması..Bir an kollarımı boynuna dolamak bende sarılmak istesem de kendime frenlemiştim.Ama bu akşam çok güzeldi.Huzur verici..
Ben böyle düşünürken saat sabahın 5'ine geliyordu.Hemen kafamdaki yığınca düşünceleri atmaya çalışarak yatağıma yattım.Birkaç saat sonra okula gitmek için kalkacaktım.
Kısa süre de her zamankinden daha farklı ve huzurlu bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN BANA AİT
Ficção Adolescente17 Yaşında bir kız, Esila.. Yaşadığı psikolojik sorunlar ve babasının işi dolayısıyla Eskişehir'den İstanbul'a taşınmak zorunda. 18Yaşında,Rüzgar.. Zaman zaman ailesinin bile korktuğu, bir çok sorun yaşamış bir karakter. Bir süre sonra Esila ve Rü...