Koşu

991 18 0
                                    

Esila

--------------

Sabah güneş ışınlarının gözüme vurmasıyla yatağımdan yavaşça gerinerek kalktım demeyi çok isterdim ama maalesef ablam üstümde öküz gibi tepiniyordu.

''Abla napıyorsun ya sabah sabah''

''Kalk hadi uykucu kahvaltı hazır''

''Tamam kalk üstümden de kalkayım be''

''Tamam hadi hemen gel bekliyoruz''

''Tamam'' dediğimde ablam odamdan çıktı.

Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım odamdan çıkıp mutfağa indim.

Masaya oturup herkese günaydın diyerek kahvaltıma başladım.Kahvaltımızı ederken babam ''Bugün dışarı çıkalım,dolaşalım ha ne dersiniz?''

''Baba siz gidin ben gitmek istemiyorum''diyerek red ettim.

''Niye kızım değişiklik olur''

''Siz gidin babacım başka zaman gelirim ''

''Pekala sen bilirsin prensesim.Melisa,Meltem hazırlanalımda çıkalım hadi''

''Tamam babacım hazırlanmaya başlıyorum ben''ablam babama açıklama yaptıktan sonra masadan kalkarak odasına çıktı.

Herkes hazırlandığında beni öperek dışarı çıktılar.

Saat 9:20ydi.Dışarı ormana çıkıp yürüyüş yapıp Rüzgar'ın beni dün gece götürdüğü yere gidebilirdim.Bunun iyi bir fikir olduğunu düşündüm.

Üstüme eşofmanlarımı giyip dışarı çıktım.Çakıl taşlı yoldan ilerlemeye başladım.Arkamdan ayak seslerini duyunca hemen arkamı döndüm.Korkmuştum,kabul.Ama Poyraz'ı görünce rahatladım.Hemen yanıma gelerek söze atıldı.

''Günaydın''

''Günaydın.Poyraz !Yüzüne ne oldu?"

Yüzü berbat bir durumdaydı.

''Yok bir şeyim kavga çıktı,bir iki morluk başka birşey yok''

''Kiminle kavga ettin?''

Gülerek ''Rüzgar ''diyince

''Neden?''

''Boşver kendi aramızda tartışma oldu,sonuç bu''diyip yine gülümsedi.

''Allah'ım ya.Ama tahmin edilebilecek birşey dün akşamdan beri birbirinizi öldürcek gibi bakışmalarınız belli ediyordu.Düşman gibisiniz sanki''

''Boşver,istersen yürüyüş yapalım mı?"

''Olur''

''Peki o zaman şu karşıdaki tabelaya kadar yürür geri döneriz''

''Kabul''

Yürümeye başladığımızda nereden geldiğimi neden aniden buraya taşındığımızı sordu.Eskişehirden babamın işi nedeniyle taşındığımızı söyledim.

Sonuçta hayaller her neyden oluyorsa o saçmalıkları gördüğümü, neredeyse tecavüze uğrayacağımı son anda kurtulduğumu,bu yüzden bir çok psikolojik sorunlar yaşadığımı,babamın dayanamayıp bütün iş düzenini benim için bozup buraya taşındığımızı iki günlük insana anlatamazdım.

Aslında birnevi yalan söylemiş sayılmam.

Çünkü babam işi dolayısıylada buraya gelmiştik.

Daha fazla konuşmadan anlaştığımız tabelaya kadar yürüyüp geri dönüyorduk ki karşımızdan koşar adımlarla bize doğru gelen sinirli bir Rüzgar'ı görmeyi tahmin edemezdim.

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin