Kahvaltı

490 15 0
                                    

    Yeni bölüm geldii ! Biraz kısa oldu,farkındayım.Umarım beğenerek okursunuz.İyi okumalar :)

Alarmın sesiyle gözlerimi açtım.İlk baş bir anlık ne olduğunu toparlayamasam da,dün gece aklıma gelince hafif gülümsedim.Rüzgarla beraber uyumuştuk.Onun yanında uyanmam biraz tuhaf,ilk,değişik olsa da...Dün akşam nasıl yattıysak öyle kalkmıştık küçük değişimlerin haricinde.Benim başım Rüzgar'ın göğsüne yaslı bir elim sırtına doğru sarılıyken,Rüzgar sol kolunu boynuma atmış sol bacağı da aynı şekilde bacaklarımın üstüne uzatmıştı.Komik bir haldeydik aslında.Biraz gıcıklık olsun diye tırnaklarımı yanaklarını,kulağının kepçesine sürttüm.Huylandığı için birkaç kez kıpırdandı.Uyanmadığı için yine devam ettim.Aniden  bir eliyle elini tutup diğer eliyle de saçlarımı karıştırdı.

"Rüzgar ne yapıyorsun ya saçların dolaştı'' oflayarak ellerimle saçlarımı düzelttim.

''Ceza bu sana civciv resmen dün akşam taciz ettin,şimdide daha da arttırmışsın ellemek falan''alaylı sırıtışı yine yüzüne yerleşmişti.

''Taciz etmedim,uyandım seni uyandırmaya çalıştım,benim uyandırma yöntemim bu''

''Sen kimleri yanından uyandırmaya çalıştın da yöntemin bu oluyormuş,hayırdır?" yine kıskançlıklara başlamıştı,biraz sinir edebilirdim.

''Hiç,eskilerden,amaan boşver !"

''Konuş bakayım ne eskisiymiş,kim o? Beraber mi uyudunuz?'

''Evet"

''Evet ha!Kim o ne zaman ?''

''Birkaç ay önce.Maymun gibi sarılmıştı bana''

''Allahım sabır ver ne diyor ya,çakacağım ağzına şimdi''yukarı tavana doğru bakıp konuşmasıyla dayanamadım gülmeye başladım.

''Ne gülüyorsun?'

''Rüzgar nasılsın?Sabah sabah bu enerji kaynağı nereden geliyor ? Bir dur aldın gazı gittin.Şaka yaptım ben.En son ablamla beraber anneannemde kaldığımızda aynı yatakta yatmıştık,küçüktüm korkuyorum.Başkada kimse yok yani,ben ayıcıklarımla mutluyum''

''Kızım sen sabah sabah cinnet mi geçirticeksin beni! Cinlerim toplandı tepeme iki dakikada.Bir de maymun gibi sarılırmış falan. Ya sabır!"

''Ablam çok deli yatar ondan hiç rahat uyuyamamıştım zaten onunla.Başka da kimse olmadı.Rüzgar daha önce benim sevgilim olmadı ki,istemedim olmasını yani''

''Herşeyinle ilkin ve sonun olacağım desene''

''Tabi ya''

''Tabi ki öyle,bir hataya düşüp zıttını mı düşündün yoksa?''

''Hayır,sabah neşem yerinde uyandım,biraz uğraşasım var seninle''

''Bak sen! Nereden geliyormuş bu sabah nesnesinin kaynağı peki?"tek kaşı kalkmış bir gözünü kısmış Rüzgar karşımdayken gülmeden duramadım.

''Kaynağı yanımda duruyor ya görmüyor musun?"

''Öyle mi?Bak dikkat edememişim,tabiki benimdir"

''Egoist seni''

''Bende seni çok seviyorum hayatım'' saçıma kondurduğu öpücük sonrası tekrar konuşmaya başladı ''ilk defa böylesine güzel,huzurlu,sorunsuz uykuya daldım ve uyandım.Bunun için çok mutluyum.İyiki seninleyim.Ve diyorum ki bu gün güzel başladı güzel devam etsin.Başbaşa kahvaltıya gidelim oradan okula geçeriz'' Rüzgar konuşurken kapımın çalmasıyla dikkatimi kapıya verdim.

''Esila!Uykucu güzel kalk artık okula geç kalacaksın!Tabi kapıyı kilitle sen içeri gelip uyandırana kadar uğraşmayım diye.Olsun buradan da yeterim sana ben,kalk hadi!"

''Abla kalktım ben giyiniyorum!'' karşımda Rüzgara bakarak konuştum.Yakalanacağız diye korumanın aksine o çok rahattı.Hatta gülüyordu karşımda.

''Aşağıda,mutfaktayız bak beni kandırmaya çalışma,tekrar yatıp uyuma sakın''

''Of abla kalktım giyiniyorum diyorum sus git kapının dibinden''

Merdivenden gelen ayak sesiyle ablamın aşağıya  indiğini anlayınca Rüzgara telaşla dönerek

''Rüzgar seni evden nasıl çıkaracağım şimdi ben?"

''Kolay iş camdan çıkacağım hayatım dert etme,hazırlan sen kahvaltı etme dediğim gibi beraber edelim.Bende hazırlanıp bekleyeceğim seni dışarda''

''Tamam hemen geliyorum''beraber pencerenin kenarına geldik,pencereyi açınca pencereye basıp yüzünü dönerek ağacın dallarına bastı.Pencereye hala yakınken çenemden kavrayıp kendine çekti.Dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp ağaçtan inmeye başladı.

Şaşkınlık,sevinç,panik,bir sürü karmakarışık olmuş duygularımla pencereyi kapayıp okul formalarımı dolabımdan çıkartıp aceleyle giyinmeye başladım.Tabi Rüzgarın aldığı etek yerine kendi eteğimi giydiğimi fark ederse ne olur bir fikrim yoktu ama denemeye değerdi.Hızla saçlarımı tarayıp rimel ve parlatıcımı sürdüm.Okul çantama tıktığım birkaç defter ve kitaplarla birlikte çantamı kapatıp odamdan çıktım.Mutfağa indiğimde herkes masadaydı. Onlara arkadaşlarla beraber kahvaltı edeceğimizi söyleyip evden çıktım.

Evin biraz ilerisinde Rüzgarı görünce adımlarını hızlandırıp yanına gittim.Kolunu boynuma attığında beraber yürümeye başladık.Aniden durup bacaklarıma baştan aşağı baktığımda yandığımın göstergesi olduğunu anlamaya başlamıştım.Yüzüne sevimli bir şekilde bakarken onun öfkeden kıpkırmızı olmuş yüzünü görünce korkudan titremeye başladığımı yeni fark etmiştim. İşte şimdi Allah yardımcım olsun!

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin