Merhaba,okul açılmadan son gün sizler için bir bölüm daha hazırladım. :) Umarım güzel,başarı dolu bir dönem geçiririz hep beraber.Herkese başarı diliyorum,umarım sizin dikkatinizi çeken,beğendiğiniz, sevdiğiniz bir bölüm olmuştur.Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı,görüşlerinizi bildirmekten kaçınmayın.İyi okumalar :)
Okuldan,arkadaşlarımızla vedalaşıp Rüzgar ile birlikte çıktık,evin yolunda yürümeye başladık.Sohbet ederek yürüdüğümüz cadde kaldırımında aniden omzuma başka birinin omzu çarpınca ayaklarımda olan bakışlarımı çarptığım kişiye çevirdim. Keşke yapmasaydım.Bir aya yakındır görmüyordum hayalini,yine nerden çıkmıştı ki? Gördüğüm kadın yine herzamanki gibi bütün dişlerini sergileyerek gülüyordu,gözleri hafif kısıktı.Korkum nedeniyle sanki işe yarayacak gibi geriye doğru birkaç adım attım.Rüzgar birkaç adım atıp yanında olmadığımı fark etmiş olmalı ki geriye dönüp bana baktı.
"Aşkım ne oldu niye durdun?"
Bakışlarım bir süre Rüzgar'a dönüp tekrar kadına baktığımda görüntü çoktan kaybolmuştu.
"Şey,hiç takıldım da bi anlık."
"Dikkat etsene güzelim,birşey oldu mu?"
"Hayır, hayır! İyiyim,tökezledim sadece."
"İyi bakalım,ver elini."
El ele cadde kaldırımında beraber yürüyüp,evin sokağı patika yola yine el ele döndük ve ilerlemeye devam ettik.Etraf çok sakindi,sadece birkaç kuşun ağaçların arasında çıkardığı cıvıltıyı duyabiliyorduk.Huzur verici bir yerdi aslında.Sessiz,sakin oluşu benim için yeterliydi güzel sayılması için.
Duyduğum ani çığlıkla olduğum yerde kaldım.Rüzgar tekrar bana dönüp;
"Ne oldu?"
"Çığlığı duymadın mı?"
"Hayır,duymadım.Kimse yok etrafta,kim çığlık atsın hayatım,sana öyle gelmiştir."
Sağ çaprazımda ağacın yarısına kadar saklanmış yarım bedenini gördüğüm görüntü ile çığlık atmaya başladım.Rüzgar bir haberdi yine,tabi o göremiyordu.
"Esila niye bağırıyosun,noldu? Ne gördün?"
"Orada, orada! Yine burada!Bırakmıyor peşimi pislik kadın! Yeter!"
"Onu mu görüyorsun?"
"Evet,evet,evet!Yerden büyük taş aldı şimdi,görmüyor musun Rüzgar?Atacak bize!"
Çığlığımla karışık konuşmaya çalışmam ağlamaya dönüşmüştü.Kadın elinde tuttuğu kocaman taşı bana attığında Rüzgar ile aramızda olan aralığı hızla Rüzgar'a doğru koşarak kapattım,Rüzgarın kolunun altına pıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN BANA AİT
Teen Fiction17 Yaşında bir kız, Esila.. Yaşadığı psikolojik sorunlar ve babasının işi dolayısıyla Eskişehir'den İstanbul'a taşınmak zorunda. 18Yaşında,Rüzgar.. Zaman zaman ailesinin bile korktuğu, bir çok sorun yaşamış bir karakter. Bir süre sonra Esila ve Rü...