Onunla Gitmeyeceksin !

1K 28 3
                                    

      Rüzgar

--------------------

Annem yan tarafa yeni birilerinin taşındığını,onlara bu akşam yemek yemeye gideceğimizi, hazırlanmamızı istediğini söyledi.Oflaya oflaya hazırlanmaya başladım.Taşındıysalar napabilirim özel yemeğe gitmekte neydi.Aman.

Neyseki hazırlanıp saat 20:00 gibi evden çıktık,yan binaya ilerledik.Kapıya gelince kapıyı çaldık.İçeri girdik tanışma faslı falan. Taki karşımda onu görene kadar.Sabah çarpıştığımız kız.Çok güzel.Aman banane güzelliğinden.

Poyraza kafamı çevirdiğimde kızı görünceki o sırıtışı...Ağzını burnunu kırmamak için zor duruyorum yemin ederim.

Adı Esilaymış.Çok narin sade bir güzelliği var.Çok sessiz çok konuşmuyor dırdır eden geveze kızlara benzemiyor.Göksu gibi değil.Herneyse Göksu hayatımdan defolup gitti.

Hep beraber masaya geçtik yemek yemeye başladık.Yemeklerimizi yedikten sonra salona geçtik.Herkes birbirleriyle sohbet ediyordu,ne kadar olursa...

Bu aptal Poyraz Esila'dan su istedi.Dakika bir gol bir yapıyor yine ibneliğini.Akılca Esilaya yem atıyor oltaya yavaş yavaş getirebilsin diye.Ama bok bulur.Mutfağa gittiler yalnız bırakmaya gelmez bu salağı bu kızla.

           Esila

---------------------------

Poyraz su içerken arkasından hemen Rüzgar geldi.Poyraz ona sert bir şekilde baktı Rüzgarda.Sanki düşman gibiydiler kardeş olmalarına rağmen.

Rüzgar bakışlarını Poyrazdan çekmeden benden su istedi.Onada bir bardak su verdim.Suyu bir dikişte içti bardağı elime tutuşturup içeri gitti.Hiç bir şey denemişti,insan teşekkür ederdi.

Onun arkasından Poyraz

''Sen o gerizekalıya bakma o bilmez teşekkür etmesini falan bekleme ondan,ben onun ve benim adıma teşekkür ederim.'' ardından hafifçe gülümsedi.

''Birvşey değil''

Poyrazla beraber salona geçerken  bir elinle belimden tutup diğer eliyle ileriyi göstererek

''Önce bayanlar''diyerek sırıttı.

''teşekkürler''diyerek salona ilk önce ben girdim.

İkili koltuğa oturduğumda Poyraz yanıma oturdu.

Bakışlarını Rüzgara çevirdiğimde bize inanılmaz sinirli bakıyordu.Korkmadığımı söyleyemem.Nedenini de anlamış değilim.Daha fazla dik dik bakmamayı tercih ettim.Kafamı muhabbetin olduğu tarafa annemlere babamlara çevirdim.Boşboş bakarken telefonum çalmaya başladı.

Cebimden telefonu çıkartıp mutfağa ilerledim.Ekrana bakınca Batuhanın aradığını görünce gülerek telefonu açtım.

''Ay aşkım beni ararmışşşş''

''Noluyo kız bu ne neşe''

''Sesini duydum ya ondan''

''Kız çok özledim sümüklü''

''Bende çok özledim kardeşim''

''Ne yapıyosun nasılsın?Nasıl beğendin mi?Bir sorun yok dimi sorun yaratan falan ?Varsa söyle hallederim biliyorsun''

''Yok hayır.Her şey güzel şimdilik bir sorun yok canım.Siz  napıyorsunuz Melek nasıl?''

''Nasıl olalım sensiz idare etmeye çalışıyoruz.Yarın akşam yemeğe gelecekler bize''

''Hmm bizimde bu akşam yan taraftan komşular geldi yemeğe''

''Oo iyi bakalım güzellik tutmayayım seni ben koş misafirlere hizmet et''

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin