Özür,itiraf,AKSİYON !!!

638 29 2
                                    

Bu aralardaki boş vakitlerimde sizi çok bekletmemeye karar verdim.Yeni bölümü umarım beğenirsiniz.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :) 

Rüzgar'dan
———————————

Sabah alarmın sesiyle uyandım.Alarm..Okul...Hepsine söverek yataktan kalktım.Elimi yüzümü yıkayıp okul formalarımı giydim.Saçlarımı dikip,biraz oynadıktan sonra hazırdım. Odamdaki parfümümden sıkıp çantamı tek omzuma asıp odamdan çıktım.Aşağı mutfağa indiğinde herkes masadaydı. Herkese günaydın diyerek bende sandalyeyi çekip oturdum,tabağıma kahvaltılıklarımı doldurmaya başladım. Babam arada masadan kalkıp mutfak penceresinden dışarı bakıyordu.Sabah sabah ne yapıyor diye düşünsem de anlam çıkartamadım.Aniden bana seslenmesiyle uyku sersemi afallamıştım.

''Rüzgar!"

''Efendim baba sabah sabah ne oldu?"

''Oğlum hadi kalk okula geç kalıyorsun''

''Baba daha 1 saat var'' kolumdaki saate bakarak ''hatta 1 saat 20 dakika''

''Oğlum okula değilde başka bir yere geç kalacaksın,kalksana eşek sıpası !'' daha ben uykumu ayıltamamıştım ,babamı anlayıp algılamaya hiç çalışmayacaktım.

Babam zorla kaldırıp çantamı elime tutuşturdu,kapıya doğru sürükledi.Kapıyı açıp fısıltı şeklinde konuştu.

''Esila evden çıkıyor oğlum onla konuş gönlünü al beraber zaman geçirin diye yaptım''sinsice gülmeye başlayınca jeton anca düşmüştü.Bende aynı şekil gülümsedim.Adam işini çok iyi biliyordu,babamdan korkulurdu.

''Baba var ya çok çakalsın''

''Öyleyimdir.Hadi hadi koş kız gidiyor''

''Tamam,görüşürüz''

Koşar adımlarla Esila'ya yetiştim.

''Esila!"

''Efendim Rüzgar''

''Günaydın''

''Sanada günaydın''

''Beraber gideceğiz okula''

''Olabilir de.Bu karara ve bana emir vermeyi ne ara düşündün''

''Çok konuşma hadi yürü işte.Hem seninle konuşmam gereken bir konu var''

''Hiç bir şey konuşmaya gerek yok''

''Sana açıklama yapmam gerekiyor.Hata yaptım''

''Hiç bir şeyi açıklamak zorunda değilsin,banane''

''Kızım sus bir sabah sabah triplere  bak çalışıp da mı geldin ne yaptın. Bizimle alakalı ve senide bu yüzden ilgilendirir''

''Bizimle alakalı birşey yok Rüzgar.Seninle alakalı var benimle alakalı var''

''Laf sokmayı kes de bir dinle beni ha?"

''İstemiyorum belki dinlemek''

Sinirlerime dokunuyordu. İnatçı bilerek yapıyordu.Kolundan sertçe tutup onu yürürken durdurdum.

''İstiyor musun diye sormadım, beni bir dinle dedim''

''İyi.Dinliyorum.söyle''

''Hemen konuya gideceğim.Çok düşünüyorum,yani çok düşündüm emin olabilmek için. Hatta babama bile danıştım.''

''Konu ne?"

''Bölmeden dinle sadece tamam mı?"

''Tamam''

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin